2005-11-14 20:21:27紙皮

` 為何還喜歡我這種無賴 ..

琴日無咩點玩到電腦 "" 剖機而家傻傻地 .. 成日都壞 .. 真係頂你個肺 ><”
炆到我死 .. 開到機 .. 入到個桌面度成剖自己熄哂機囉 .. 仲要之後開唔返 ..
所以而家可能會小左玩電腦 .. 對唔住牙老公 ,, 趁佢而家用到 .. 我拿拿聲 ..
打埋個日記先得 .. 我怕打打下 .. 自己熄左就死喇 .. ahha琴晚林訓前 ..
打左個電話比老公 ..但係我又勁衰咁無乜點應佢 =="" 哈 .. 我實在太眼訓了..
今朝好早起身 ..早左出門口 .. 去到大圍先搭4 .. 等老公等到搭10囉唔該..
d人話會行路返學喎 .. 點知自己遲哂大到 .. 哈哈哈 .. 個頭仲要超正果隻 !!
跟住咪自己返學囉 .. 返到學校就見到老公喇 .. 入到廁所d人又唔知話咩咩 ..
唔知什麼人有我地張貼紙相 =="" 都唔知乜事 .. 腦入面出現左好多個問號 ..
頭上堂中文 .. 訓教 .. 小息落左去食野 .. 2堂地理 .. 都唔明佢講緊乜既 ..
究竟係咪我比其他人更加蠢呢?唉 ..小息係度做經濟..經濟堂肥郭痴撚左線..
成鳩日都屌人 .. 好撚心佢啦 "" 又唔撚知自己把死人聲又響又尖喎 .. 我頂 ..
勁煩囉佢真係 ..係又屌唔係又屌 !! LUNCH 去左 M記 =] 老公換架車車比我 ..
好靚靚耶 .. 不過老公無份喎ahha因為我唔肯食開心樂園餐 =v=” ..
架車車好可愛架 .. 救護車黎架 =] 多謝老公豬 "" 食完之後就去左夾糖糖食 ..
老公好錫我牙 >3<”哇卡卡 ,, 返到學校之後d人好似走難咁囉 ..痴哂線 ..
課室1個人都無 .. 嗯 .. 之後就去碌 LING .. 好叻叻牙今次 .. 有1次全中..
哈哈 =] 叻過上次好多 .. 碌到4點先走 ..老公送我落去搭車車 .. 返到屋企..
即刻試下開剖電腦 .. 點知都係開唔到 .. 跟住試左幾廿次 "" 無啦啦又開到 ..
但係入到個桌面度又熄囉 =="" 勁想XYZ佢牙 ,,之後又好好採咁比我開到..
就同老公傾蕉蕉 .. 傾完之後就去溫書 ..溫地理 .. 唉 .. 真係完全唔知做乜..
溫溫下又去左洗頭沖涼 .. 吹頭 .. 執野 .. 打日記 .. 食飯 .. 等老公起身 ..

________________________________________________________________________


老公 .. 其實你對我真係好好 .. 不過點都好 .. 總言之 .. 我呢d咁既人 ..
根本就唔值得你去愛 .. 更加唔值得你對我咁好 .. 為何還喜歡我這種無賴?
          
              [ 是 妳 死 都 不 變 心 .. 跟我 拼 命 捱 ]

                     最後1句:真係好多謝你 !!