2005-11-03 17:21:27紙皮

` 11月3日的日記 .. =]

好早訓教牙而家日日都 .. 十足十從前單身緊既我 =="" 哈哈 .. 9點半上床 ..
今朝又係6點半起身 .. 同老公返學 .. 集會 .. 跟住到我地班CHECK 校服也 ..
飛牛勁撚低死 !! 比肥婆郭篤爆左佢用扣針扣短條裙囉 .. 樣衰 .. 好撚憎佢 ..
唔 .. 之後又比肥郭話我裙短 .. XY 佢個Z牙 .. 跟住去 MMLC 度睇野 =]
好快就過左2堂喇 .. 因為傾計嘛 .. 哈 .. 小息又係係度玩 .. 英文堂又玩 ..
果個乜撚莊狄軒好撚煩 .. 以為自己好撚型咁 =="" 我都廢事理佢 .. 無撚聊 ..
同紙巾果d係度傾計 .. 小息講下聽日去打邊爐既野 ..好煩牙 .. 又去又唔去..
上經濟 "" 唉 .. 我唯一最叻既一科居然會搞成咁囉 .. 真係完全唔明講乜牙 !!
LUNCH 比人呃左 =="" 去大排檔買囉 .. 勁爛食牙 .. 個個都話勁爛食 .. 哈 ..
食完飯之後 .. 係度玩野 "" 因為悶得制 .. 佢地又白撚痴喎 .. 都唔好玩既 ..
成日都好似以為自己講d野好好笑咁 .. 跟住用粉筆掟落樓下度 .. 中哂龍囉 ..
哈哈哈 .. 勁搞笑牙 !! d低能仔望哂上黎 .. 嗯 ..上西屎堂勁好玩牙>v<”
成班人都係咁發顛 .. 係咁話李sir .. 因為週記既問題 .. 狂同佢鬥嘈 ..
嘈左佢半堂 .. 哈哈哈 .. 得返2個字時間先黎教書 .. 數學堂又係笑爆咀 ..
鄧sir講野超正 =] 放左學之後 .. 等埋老公 .. 搭小巴過大圍 .. 回家去 ..






                         好掛住你牙老公 ..