2005-10-31 19:21:27紙皮

` 懷內 .. 放滿對你的愛 ..

唉 "" 今朝囉 .. 居然大水坑個站發生什麼故障 !! 搞到我等左成半粒鍾牙 ..
等到我勁炆喎 .. d人又唔知乜事 .. 係咁拎住勁大舊野囉 .. 係咁影埋黎喎 ..
原本去大圍既火車 .. 無啦啦又變左去馬安山 =="" 真係呆哂 .. 等到成搭7..
上到車之後 .. 爆多人 .. 我差d暈低喇 ..去到大圍見到老公勁大粒咁等緊我..
對唔住牙 "" 我都唔想架 !! 無啦啦發生故障喎 .. 跟住去買早餐 .. 返學校 ..
玩下咁啦又係 ..打鍾 ..頭2堂英文 .. 狂傾計 =] 小息落去排隊 .. 上禮堂..
睇埋哂d白痴野 .. 完全唔知d人個樣想點囉 .. 跟住出鬼哂事囉石家怡 .. =="
大頭9又嬲左佢 !! 唉 .. 之後同怡怡傾計 .. 佢個名超正 .. 【怡怡】~~~
嗯嗯 .. 係囉係囉 .. 佢都話我老公勁似佢老公囉 .. 佢地2個真係天生1對..
上中文 .. 訓教 .. 小息又係度玩 "" 點知老公比條8婆捉 .. 哈哈 .. 樣衰..
2堂地理 .. 狂同紙巾傾計 .. 傾到打鍾也 =] .. LUNCH 同老公去左M記食 ..
果個女人好麻煩 .. 妖妖妖 " 食完就去左夾糖糖 .. 返到學校之後又出左事 ..
怡怡真係好衰耶 .. 勁大聲咁同大頭9講話佢都唔係佢條仔 =="" 真 SHIT ..
搞到大頭9個樣超搞笑 !! 真係呆哂 .. 佢個樣同我老公真係好似 .. 哈哈哈 ..
2個都係咁既死樣 .. 之後又係度扮 .. 真係笑死 ..大頭9又係度喊喎=0=”
上數學堂激悶 .. 小測得12分咋 !! 真可憐 .. 跟住又無啦啦什麼火警演習 ..
唔洗上堂 .. 真好了 =] 放左學之後 "" 怡怡同我講話【我1張紙搞掂佢啦】 ..
真係衰牙佢 .. 咁樣樣講野都有既 .. 比大頭9聽到就不得了 .. 入廁所放水 ..
老公話左我知張紙既內容 .. 真係o哂 .. 笑死了 ..叫大頭9做老公耶 .. 哈..
嗯 .. 之後就同老公搭小巴 .. 撞到飛牛 =] 條低b仔 .. 講埋哂d低能野喎 ..
去到大圍 "’ 老公去左買豬奶我飲 .. >v<”好好味 .. 之後就搭火車回家 ..
返到去 .. 換33 .. 對住HUGO 發姣 .. 同佢玩 .. 點知比佢踢我 .. 哈哈..
之後就放9 .. 返到屋企開電腦 .. 打比老公 .. 同老公傾左1陣咋 ../︿\”
因為我要做功課同溫書牙 !! 時間真係唔多夠用 .. 而家打完日記又要食飯喇 ..



老公 .. 你去左邊牙?我係蕉蕉度叫你,你唔採我既?唔制a .. 好掛住你牙 ..