2005-10-29 14:21:27紙皮

` 自廢了承諾 .. 是否太搗蛋 ""

嗯 .. 事關琴日唔夠時間打日記既關係 .. 等我今日補打返琴日既日記先 .. =]
返學好悶牙 .. 日日上堂上堂 .. 不過西屎堂好乖也 .. 堂堂都有聽過書架 ..
琴日地理堂派返上次個小測 =] 勁開心牙 "" 我合格牙 .. 全班得8個合格咋 ..
有成3十幾個人唔合格耶 .. 最高果個15分囉 .. 我得12分咋 .. 唔開心 ..
我對自己要求好高架嘛 .. 唉 .. d人個個都得果1,2分 .. 真係呆鬼哂 !!
英文堂阿怡怡N紙巾話去食車仔麵 .. 之後就叫埋老公去啦 .. 點知出鬼哂事 ..
我又再1次食言 "" 我應承左你好多野 .. 但係我無1樣野係可以做得到〞唉..
對吾住牙 ` 原來被愛〃我不太善長 .. 難迎合彼此的理想 .. 怪我自己作反 ""
沒有把握去減輕 ,, 你面對我的憂傷 .. /︿\”我係1個非常唔好既情人 ..
講真果句 .. 我真係完全唔識得點去愛1個人 .. 唔知點樣帶比佢幸福加快樂 ..
LUNCH 完左之後 .. 唔知咩活動 .. 係度玩放飛機 .. 勁低B囉 .. 又無聊喎 ..
講句野大聲左小小姐 .. 又係度嘈嘈嘈 "" 又唔知自己煩喎 .. 個口又臭 ==""
跟住係度睇唔知咩 .. 分組討論 .. 小權好煩 .. 成日係度講野 .. 又唔好笑 ..
搞到遲左放學囉 .. 嗯嗯 .. 跟住同老公搭的屎回家 .. 哈哈哈 .. 勁搞野牙 !!
老公係上面比我整到成個飛起 .. 跟住成舊跌左落黎 .. 除自己條褲 =] 哈哈 ..
SWEET .. SWEET .. SWEET >v<”差唔多6點果陣 ..就搭車返屋企 ..



好野 .. 聽日就係我地一齊左11個月既大日子喇 ..好開心牙真係 .. 嘻嘻 ..
好想快d到1年也 =] 估唔到時間過得咁快 .. 諗返起同你一齊既日子 ..
===== 真係好開心 "" 你乜都就哂我,錫哂我 .. 其實你真係1個好好既情人 ..