2005-10-27 17:21:27紙皮

` 筋竭力疲 .. 怎樣呼吸空氣 ..

6點半起身 .. 7點出門口 .. 搭火車 .. 去大圍 .. 買早餐食 .. 返學校 ..
集會 .. 好採仲未 CHECK 校服姐 .. 嗯 .. 第1堂中文 "" 無無聊聊咁過囉 =]
之後果堂就普通話 .. 係咁屌鳩個死臭西 !! 又唔撚敢出聲 !? 算點撚樣牙佢 ..
次次都唔撚敢出聲 .. 之後又係人地背後做埋哂d屎忽鬼野..好撚 CHEAP 牙..
屌 !! 阿SIR又煩喎仆佢個死臭街 .. 成撚日叫鳩人地起身 .. 個撚個都玩架啦..
小息果陣 .. 果個咁既李潤兒真係好撚煩 .. 係度啤啤啤囉 .. 死 CHEAP 婆 ..
好撚心佢啦 .. 我今日先至清楚認真咁望真佢個西樣 !! 屌 .. 佢做乜撚野牙 !?
塊面爛哂既 =="" 頂 .. 個樣又勁黑喎 .. 都睇唔撚到佢塊面咁制 .. 死賓妹 ..
佢有咩資格同我比牙 !? 有乜資格話我先 !? 用邊忽同我比牙 !? 豬腿牙 !? ..
跟住我見到佢係咁等牙楊落黎 .. 點知真係囉 .. 又係度吹哂水咁話比牙楊知 ..
牙楊又係好煩架 .. 原本都覺得佢無咩野架..1定係個死臭西吹到勁大啦 ==""
屌 .. 佢真係好撚煩架 ..日撚日就搵人幫搵人撐 .. 算啦好心佢 ..反省下啦..
人地唔覺得煩 .. 我地都覺得佢煩啦 .. 日日就係咁同人地講 ..都 ON 鳩撚架..
d人又唔撚鍾意佢喎 .. 跟住上英文堂果陣 .. 牙楊又係度嘈嘈嘈 "" 好鬼煩 ..
經濟堂勁難囉 .. 又煩喎 ..小息係度傾計啦 .. 比老公識穿左剪左頭髮 .. 哈..
果然留意我牙下 .. 2堂數 .. 保測 .. 唔撚識牙屌 !! LUNCH 去左M記食 =]
同淑玲同埋佢LP .. 嗯 .. 食完趕返學校睇籃球 .. 見到牛牛黑撚哂面 .. 凸 ..
出哂事啦 =="" 13比0 .. 果然好波牙下 .. 自己打輸波就啤鳩人 .. 白痴 ..
2堂西屎 .. 問書 .. 識哂 .. 點解?我聰明囉 =] 跟住做工作紙 .. 放學走 ..
搭火車回家去 .. >v<”開電腦 .. 打日記 .. 1陣又要溫默書喇 .. 唔唔 ..




發覺果個臭西李潤兒真係好撚煩牙屌 =="" 又唔撚柒出聲喎 .. 剩係識得啤 ..
好撚白痴架嘛咁樣 .. 成日啤啤啤 .. 一係就過黎嘈鳩我啦 .. 又話想嘈我既 ..
又話要人地係樂道無好日子過 .. 唉 .. 而家算點姐?又唔撚柒開波喎 .. 屌 ..
成日就同人地係度作野吹水鳩up .. 等人地出聲話我地 .. 自己又唔撚敢出 ..
CHEAP 唔 CHEAP d牙?成撚日叫人地幫手..係有料洗鬼係度周圍駁同情咩 !!