2007-03-11 20:14:41*戀♥﹑

一一 我在乎你的心情 ...

俺要解釋 一一 真的不是不幫你做卡片 ~

鼻要降子咩 ~”~ 對不起噢 !!

別不 happy ~ 我相信你知道 一一”

你心情會影響到我 = =”

so 開心點 ...

下次一定幫你做 ... 好咩 ? !

======================================================

Without you? I’d be a soul without a purpose.

沒有你? 我將是一個沒有目的的靈魂;

Without you? I’d be an emotion without a heart.

沒有你? 我的情感將沒有了根基;

I’m a face without expression,A heart with no beat.

我將是一張沒有表情的臉;一顆停止跳動的心;

Without you by my side,I’m just a flame without the heat.

沒有你在我身邊;我只是一束沒有熱量的火焰。

========================================================

If I were to fall in love,It would have to be with you.

如果說我已陷入情網;我的情人就是你;

Your eyes, your smile,The way you laugh,The things you say and do.

你的眼睛,你的微笑;你的笑臉;你說的一切,你做的一切;

Take me to the places,My heart never knew.

讓我的心迷失了方向;

So, if I were to fall in love,It would have to be with you.

所以,如果說我已陷入情網;我的愛人就是你。

上一篇:疑 ~

下一篇:啦啦啦啦啦 ~

★ o轟 . 寶貝 ♀ 2007-03-12 04:36:34

一一超深澳搭