2005-05-30 10:24:38pingping

唔屬於我既世界

又係打日記既時間lor

都幾日冇打到

因為玩game既關係la

想打o個陣玩緊game

冇玩game又唔想打

嘻…


28/5

哩日又做個後悔既決定

出佐去玩

朝早去到mtr打佐個電話俾人

已經知道哩日唔會開心

一早就聽到d唔想聽到既嘢

真係有d過分

我又唔係打俾佢

亦都唔係問佢嘢

點解要講d咁既嘢

不過都唔止第一次聽

上次又係咁

去到...
好悶....

可能係我自己既問題la

佢地根本溶唔落我

一個唔屬於我既世界

突然發覺佢地一個我都唔認識

好似路上路過既人

大家都唔認識大家

唔知佢地有冇咁既感覺呢?

到走o個陣

又有另一種感覺

討厭

我唔明佢地點解要咁

講d咁既嘢

不過真係覺得好討厭

走o個陣

佢地分佐兩批人

兩邊我都冇跟

最後自己一個人走

同一條路

同一架bus

有唔同既人

就有唔同既感覺

o係bus到我諗佐好多嘢

如果真係咁討你厭既

我會選擇以後都唔出現

免得大家都難受

都唔想再俾機會人侮辱

亦都唔想自己唔開心

返到官塘

又o係街到行佐一陣

萬冇目的咁行

真係唔知自己想去邊

行到13D bus stop

等佐一陣

冇車又走

之後行佐幾個都係咁

不過好怪

到我行到另一個bus stop o個陣之前等過既bus stop有車

>"<

最後都係要等車

因為好攰la

唔想行

原來d嘢好特別

有d嘢你唔等就會冇

有d你想要既等極都唔會有

仲有d你唔等又會有

但你又唔知邊d要等

邊d唔使等

邊d唔等得

哩排真係好煩

3個人既出現消失

搞到亂晒

都係唔講la

玩game lor