2002-11-17 01:11:12knIfe

閒話笑說4 Pure ver


【WarcraftIII 魔獸爭霸III v7.b2】

新增兵種-

Name : Pure Shaman 純獸
Race : Orc 半獸人

單位能力

單位等級︰三級
單位類型︰ 不正常
體力︰ 169
法力︰ 167
日間視野︰ 79
夜間視野︰ 76
攻擊類型︰ 穿刺
武器類型︰ 粉刺
攻擊距離︰ 一個身位
對空攻擊力︰0
對地攻擊力︰0
攻擊速度︰ 270粉刺/s
裝甲 ︰ Bra
裝甲類型︰ 下墮型
移動速度︰ 快速 ( 769 )
體力回復︰ 女廁
生產需求︰ 純水
生產需時︰ 30 秒
生產場所︰ 6B4
成本︰大陸兵種無需成本
生產熱鍵︰ Shift(hold)+f+u+c+k+1







【發音問題】

老師:「你咁鐘意做,就你出黎做Oral 喇!」

純水:「唔好帶我返大陸呀.」
(唔好計我分就做呀)

老師:「......下?」

純水:「唔好帶我返大陸呀.」
(唔好計我分就做呀)

老師:「......」

純水:「咁你帶唔帶我返先?」
(咁你計唔計我分先)

老師:「........................」
(我做咩要帶你返大陸......)





【開不了口 (Urine ver.)】

才離開沒多久就開始擔心今天的妳過的好不好
整個畫面都是妳 想妳想到睡不著
孖潤腸那可佈的模樣 還有在妳身上長豬腸的味道
我的惡夢 是妳想一想的微笑
沒有妳在 我有多開心
沒有妳煩 我有多快樂
穿過雲層 我試著努力離妳奔跑
跑到中途 妳卻已在終點擁抱

就是開不了口讓她知道
粗手大腳似隻死豬面孔發毛
妳面容有多恐佈 我後悔沒讓妳知道
一個腫水桶發姣 發癲發姣一直到老
就是開不了口讓她知道
就是那麼簡單幾句我辦不到
整個身像隻笨狗 我只能夠遠遠看著
這些我都做得到 但那個人好在不是我

穿過雲層 我試著努力離妳奔跑
跑到中途 妳卻已在終點發姣

就是開不了口讓她知道
衰樣似隻農場死豬成寸鼻毛
妳面容有多恐佈 我後悔沒讓妳知道
安靜的聽妳發姣 看妳發姣一直到老
就是開不了口讓她知道
就是那麼簡單幾句我辦不到
整個身像隻笨狗 我只能夠遠遠看著
這些我都做得到 但那個人一定不是我




【純情小生】

現在還有誰敢自認是純情小生呢?!







【絕頂聰明】

班長:「嘿!你仲有棋!將軍抽卒!」

12a : (.........XYZ...)

純水:「班長加油!你得架!」

12a : (哈班長你仲唔死,俾大陸婆叫得,得都變唔得喇.)

Ilin:「乜你都識捉象棋ga ma?」

純水:「我唔的捉象棋架,不過我織教人捉象棋law.」

12 : (調......你話你唔識痾屎但係又識教人痾屎,咁我就話你叻喇!你唔好提我棋呀死大陸婆......)






【稀薄】

李Sir: 「我想講既地方就係非州.」

純水 : 「o個度d康氣好 "稀" 薄架喎~」

Jim : 「......邊個o個度凶器好系薄呀?」




【正常反應】

純水 : 「oイ衣~o也~」
全班男生 : 「嗚哇~走呀~」




【手語和"唇語"】

看見婷婷每天努力不懈地練習手語,小刀就想一起學.又想,不如學學「唇語」,大家學成後用粗口就可以用得神不知鬼不覺.不過聽說「唇語」是很難學的,而且,
萬一「唇語」學歪了,變成「純語」,把「楊恭如」讀成了「羊膏魚」,把「千金小姐」讀成「痴筋小子」,那可不妙.越想越恐佈,最後還是把學「唇語」的念頭打消了.




【似到跌渣】

純水 : 「我刺唔刺羊狗魚呀?」
(我似唔似楊恭如呀?)

全班男生 : 「似!似!似到跌bra......」




【一笑傾城,再笑傾國】

相傳秋香三笑,就笑暈了唐伯虎.
女人之笑對男性有著無窮無盡的威力.
試問有誰抵得過純水回眸一笑?
「一笑傾樑,再笑傾壁」,
時時感到課室無端震動,
說不定就是純水這位大美人作怪.