2002-11-13 18:43:49knIfe

閒話笑說3



硬食

gary :「你睇住喇,呢條女我 "食硬" 佢架.」
raymand:「咩軌軑呀,a-man唔好亂飛呀,我 "硬食" 你一飛架.」
12a :「 "顏食" 定 "硬食" 先?」



武林稱號

萬全:「在下萬全,沒有江門外號,因為我人如其名------保你萬全.」
12a :「在下易飛,江門外號一拾------一招收拾.」
萬全:「......」




漏野

話說大pet要記Joe缺點.Joe多番交涉,大pet終於屈服,改為
記Joe warning.臨走前大pet問曰:「你個日有冇漏野?」
Joe低頭望望自己校褲條拉鏈,抬頭便道:「我冇漏野!」






滿江紅

gary望著12a的爆炸頭,說:「怒髮沖冠.」
mandy :「憑欄處.」
raymond:「瀟瀟雨歇.」
eric :「抬望眼,仰天長嘯.」
joe :「壯志飽餐肥妹肉,笑談醉飲Carol血.」





弟子

mic :「joe的屁股愈來愈大.」
joe :「...」
mandy:「就黎可以做周sir入室弟子.」
joe :「......」
gap :「周sir個d就唔叫"入室弟子",係叫"塞入弟子"喇.」
joe :「............」





洗你個頭

女子A :「啊~」
女子B :「哇~」
女子C :「呀~~」
老女子:「豈有此理!用我支Clairol洗頭!啊呀~」
Carol :「豈有此理!用我個名黎洗頭!啊呀~」
12a :「係喇,用你個名黎洗腳就差唔多.」



基因

Carol和周sir的 genotype 可能不一樣,不過phenotype應該一樣.
雖然一個「上前」,一個「下後」,不過都是「大」,屬「顯性」------明顯性徵.




小巴座位

周sir和Carol不能坐單人位(尤其是第三排),也不能一齊坐雙人位(尤其是第四排).




簡稱

Bean:「班長買阿根廷,我買英格蘭,區生買邊隊?」
12a :「我買Bra.」
班長:「下?」
12a :「我買Brazil.」
Bean:「頂你呀,講d唔講d.」
12a :「......巴西簡稱唔係Bra咩?」





raymand:「死a-man又唔帶波,等我仲特登帶衫.」
gary :「唔好煩,租波算數.」
12a :「使乜租呀,Carol咪有兩個咯.」




兩脅插刀

joe:「為兄弟,我可以兩脅插刀.」
12a:「可唔可以插兩刀黎睇下?」






誤人子弟


好奇的小學生:「哥哥,男性第二性徵係咪"大隻"呀?」

白痴的12a :「可以咁講.」

好奇的小學生:「哥哥係男性,點解你一D都唔"大隻"架?」

白痴的12a :「你矮我成個幾頭,咁你又係咪男性丫?」

好奇的小學生:「我未發育呀.」

白痴的12a :「我也是未發育咯.」

好奇的小學生:「哥哥,有男性第二性徵係咪一定係男人黎架?」

12a低頭想了想,想到Carol,就答:「唔一定.女人一樣可以有男性第二性徵,
例如"大隻".」

好奇的小學生:「下?咁女性第二性徵係咪......係咪......心口大左....」

白痴的12a :「對.正如你說.」

好奇的小學生:「女人都可以"大隻"?乜有女人又大隻又大心口架?」

12a低頭想了想,想到Carol,就答:「有,當然有.」

好奇的小學生:「真架?咩樣架?我想睇下呀......」

白痴的12a :「我驚你睇左之後夜晚會發惡夢喎.」

好奇的小學生:「下......咁......咁有冇男人有女性第二性徵架?」

12a低頭想了想,想到周sir,就答:「有.」

好奇的小學生:「下?!大心口的男人?」

白痴的12a :「有d男人心口生得好低,到邊呢......大約生到這兒.」

好奇的小學生:「這兒......不是屁股嗎?」

白痴的12a :「對,就是屁股.」

好奇的小學生:「咁點解我同你個屁股咁細架?」

白痴的12a :「低能仔,因為我同你個心口係生上呢度,唔係生係屁股度呀麻!」

好奇的小學生:「下....有男人心口生係屁股..咁...咁....咁有冇女人屁股生
上心口架?」

12a低頭想了想,想到Carol,就答:「有,有,哈哈,梗係有喇.」

好奇的小學生:「但係有d女人心口又大屁股又大架喎,咁佢咪有兩個心口law?」

12a低頭想了想,想到Carol,就答:「唔係心口,係兩個屁股.」

Mother of 好奇的小學生:「誰家雜種在說屁話!在此誤人子弟!
你再不滾我就報官!」

周sir與Carol:「報吧~報吧~打輸左官司唔好喊呀~」