2005-05-18 16:27:36不文...豬紅

見面不如聞名

是日同母親大人行九龍死城


啟德機場未搬之前
九龍城廣場、寨城公園以及九龍城單車公園都人頭湧湧
九龍城廣場更加係繼德福之後既又一個東九龍大型商場
但隨住機場搬遷
人去樓空


母親大人都有四年冇去九龍城逛
今日重遊,只係係咁話「慘囉~慘囉~」(起碼廿次,冇講笑~)
一個九龍死城...


單車公園冇人踩單車
寨城公園得幾個阿伯係度坐
九龍城廣場更加十室九空


一個名店林立,得閒就有人黎做 show、有人搞下展覽,人多到xx既商場
搞咩會變到連屋村商場都不及呢?
(插註:或曰工作天人流少,但不文人上年某星期日同細佬諗住近近地去九龍城睇下衫,情況一樣~而且人流真係多的話,d 舖頭就唔會執啦~)


唏噓一輪後
同母親大人去某電視台飲食節目中提及既食店食野
果度既牛肉餅的確好多肉汁
但並唔係電視台講得咁好味
而果度既牛肉果真係回教咖喱牛肉
太臊了...臊到幾近吞唔落肚
咖喱味道平平又平平又平平平平平,即係唔太迎合廣東人口味
話辣唔夠辣,話香又唔夠香...
講得唔好聽 d 挺平平平平平平平平平平 (不文人想做人厚道少少...)
對面有三個大男人叫左三碟仔,是呀~lunch time 都係叫三碟仔野食
碟碟都係食唔晒
可想而知佢 d 味道有幾一流...
果真有見面不如聞名之感~
當想起某電視台既果位黃姓主持係咁話「好食~好食~」、又話「咖喱牛腩夠香夠辣」果陣
我就覺得好搞笑
原來有中國人喜歡食哩 d 野


母親大人話:「你地 d 年青人食既野都係唔岩我~」
不文人:「我都唔太岩~」
母親大人話:「咩話?乜你唔係食過好食先帶我黎食咖咩?」
不文人:「咩呀...我話帶你一齊黎試咋喎~」
兩母子就係街度大笑左好一陣子...


九龍城有個好正既地方,就係行冇兩步就有間涼茶舖,結果不文人係咁飲五花茶~


補:上次上joanne 屋企見到「細佬」打緊隻 online game
番黎就介紹細佬玩
遲 d 問下「細佬」有咩要注意,順便睇下有冇好野過俾我細佬先~ ^v^