2007-05-21 10:20:07《小雨》

理工賽完滿結束~

理工第五屆歌唱比賽有結果la~

係十一名決賽參賽歌手中,我攞唔到唱歌既奬.但係我攞左最具形格奬~!!!等我post d 相上黎先~係我而家班PR同學仔同我唸架~係咪好正Le~不過件3仔我買既~賽完後~d人個個都問我件3係咪做既.我都覺得好奇怪~可能因為d布特別呢~其實我唸做都好喎~下次又有新3著~又唔洗周圍搵~hehe

我唸之後呢兩個用我最多都係會參加一d細比賽le~因為我好想練好d先參加d大比賽~唔想浪費左d機會~有時候參加左攞左第三就唔係咁好意思再參加嘛~再加上我實力真係唔夠.加埋呢一個月黎真係休息得唔好~咁不如抖下先lo(~喉嚨火燒中~O~’)

好la~等我養好先la~或者我應該好以田徑隊咁,平日努力練習咁到比賽先發揮到水準架嘛~hehe~

好多謝你地既支持~!!!!都好多謝我既PR同學仔咁支持~我~!!搵到你地個個走堂係唔好意思le........