2006-02-09 00:09:42《小雨》

finding

原來我有好多野都係唔知架..呢個世界有幾大?我真係好想去見識一下...
近來發現左一件唔知既事,我一位相識十幾年都好友拍拖???????真係可以用非常之驚訝黎形容......我一定會問清楚呢件事既.....!!

至於我...發覺自己大過著重於生活上的實幹事la...對於我以往很注重的感覺都忘得七七八八...真係對唔住la...原來,我就係因為無左佢地...所以先會落到如此地步...希望我可以快d搵到你地返黎la..因為我實在唔想心靈孤單的生活著...
以往我真係有好多既感覺架...我曾覺得街上既灯十分之有情調;在操場上灑著的水十分有生氣;天空十分之大.但呢一切似呼隨住我進入大學而漸漸褪色.
我好想再有返呢一d感覺.若有一天我能突然感覺到的話,定必能再見彩虹!!!

我的感覺呀,你在那裡呀?

下一篇:CapTue@.@