2005-12-22 01:51:43《小雨》

唔開心

我唔識再講任何美化既句子la...只係知此時此刻好唔開心/.
我可以對住你地大笑一場~但係,我郤係滿心不高興...
我已經唔知可以講d乜野la...
我對住你未試咁樣...而家我可以用呆滯黎形容我自己...
實在,好無奈...
就算見到朋友們係網上說著一些高興開心既說話...就算是多謝我的話...我想回應...但我恐怕自己的那種不愉快氣氛弄到人家不高興...算la...干脆不回了...再過一段時間才算吧...
我都係很不知所措...有誰能跟我說...我該那樣做?實在無能為力...我想做的..都做了...我想令到開心驚喜的...亦都做了...我真的無力了..已不知還可以為你干些什麼...我想做...但感覺好想無回應似的...我實在沒有動力再去花心意了...你知道嗎?花心思要好力的...我已用盡力la...可惜郤沒有力氣..我...再無力氣去用心la...
我可以繼續下去嗎?