2004-12-22 14:09:42《小雨》

我愛牛奶妹

牛奶妹...我都不知是由何時起愛上她了~
正所謂愛屋及烏~!當然我也愛牛奶仔&牛奶狗la~!
雖然說是喜歡~但我不會是不顧一切地去狂愛~!!我限度的喲~!!
每當我一看到牛奶妹的有關物品的時候~我就會得狂地眼都不眨~盯著看~
心中總是那一句:" o~我好想擁有呀~*=*~ "
但我都知何來有咁多錢錢去買呀~
其實見到我都已經好好好好開心架la~
因為買唔到所以才有一個希望~等住有機會去買有錢錢去買~!!
知道自己必定會做到~!
我發覺,原來當我一見到牛奶妹就會十分十分之開心~所以....
牛奶妹會係我最最有效的解藥!!
總知~一想起牛奶妹就好好開心~^^