2004-07-17 23:01:26《小雨》

<>
係...或者,我要在實際中做出我自己所想的...
我想就係想到la.but 做就仲未真係做得到...
唔知係咪比電視劇影響呢...
鐘意一個人,唔係一定要日日見,而係要用心,把感情放於心中.
等,又或者在未知的將來,我會有另一種想法,去想這一件事.
但至少,我現在想,可以的話,我希望這是上天給于我的考驗.
亦希望我能通過這考驗.
不過,等,始終未必係一定架...
可能,我就係害怕面對將來會發生,未如現在所想之事.
但,對於將來,這結果或者會是一件不俗的事哦~~
所以,我想盡量比信心自己去期待這五年...
咁又唔代表我係放唔低bo~~
總知..就係有一種幾好既感覺la~~^^