2006-03-02 00:25:45太陽豬

心動了........

三月一日 星期三

其他無聊事不記了, 只是記我今日最開心的事, 哈哈!!國際總會真係唔話得呀, 派個禁靚仔的鬼佬過呢做, 真係唔打得都睇得下, 亦都調整一下我地公司陰盛陽衰的情況, 唔好成班女人仔係到, 真係煩都煩死人呀!!

呢一有禁好的消息一定第一時間話比我另外一個同事知呀, 但係當佢問到我有幾靚仔就.....都唔知點答佢好, 因為都係一般老外的樣子呀, 金髮(好似), 大眼(不過有帶眼鏡), 算了, 外國人個個人個樣都係差唔多, 真係唔係好識分.....但係就覺到佢幾得意, 幾風趣, 幾鬼死man, 總之就係正呀!!

我同佢都幾好傾呀, 不過我d英文只係有限公司, 所以都有少少雞同鴨講呀>_<...但係最辛苦都係做翻譯呀, 王伯伯唔係太識講英文但係居然識俄文.....靚仔識英文, 德文, 芬蘭文, 就係唔識中文.....攪到我呢一個半桶水英文同普通話都要幫下手做翻譯。

今晚王伯伯又做飯給我們吃呀, 佢烹了好多菜呀, 有餃子, 涼菜, 甜地瓜。甜地瓜我都係第一次食到呀, 真係好好食呀, 哈哈我其實不是想玩他的, 但係我真係聽唔明佢講咩, so 咪講yes yes呀.....所以我覺得佢幾Q呀!!