2006-03-01 00:14:18太陽豬

又來了~~~

二月廿八日 星期二 雨

又來了, 我又回到我的日記板寫日記了, 我之前都說過我每一次開始寫日記都係因為生活上又有煩事或都係唔開心先會寫日記, 所以半年之後我又回到呢一個日記板.......so 可以知到我又唔開心又有煩惱事, 我係解決不到....

我又回到日記板有少少係因為我真係有唔開心的事發生, 但係又另外一個原因令我想再寫番日記.....哈哈就係因為睇得太多人地日記自己又想寫番......哈哈因為係交換日記嗎, 唔寫又點有得交換呢??

不過我諗都應該無咩朋友會再睇我呢一個日記板呀, 因為已經太耐無寫過咩日記入去, 所以我諗大家都應該唔會記得有我呢一個日記板, 哈哈......都係一件唔錯的事情呀!!我可以講咩都得, 唔怕又有人去我個留言板到亂講, 我可以係到做金手指都無人知呀!!! 正.....