2005-05-12 11:34:03太陽豬

媽咪去了旅行

四月二十六日 星期二

  媽咪又去了旅行呀!係呀佢又番大陸玩,今次就去樂山大佛同蛾眉山。唉!佢就好啦,成日可以放假去旅行,唉….佢做政府工係好多假,但係佢又話會下年五、六月去加拿大去睇兩個小表弟呀!唉我都好想去呀!但係無都未必有假呀…..

  但係佢去旅去我只知道一件事,就係我同老豆就無飯食呀!好彩都唔係好多日,媽咪只係去玩四日呀!呢四日我都打算係食公仔面同罐頭,因為平日放工之後都趕得切去買餸,老豆又要番夜所以就無人煮飯….不過老豆煮我都唔知食唔食好,佢次次都係煮魚肉豆腐,重要一煮煮四五餐真係食到怕怕呀!

  唉!我好掛住媽咪呀!>_<