2005-05-12 11:12:14太陽豬

罵交.......?

四月二十五日 星期一

  呢幾日我都係到諗隻死人頭有無去揾工呢?我今日上網睇到我多工請大學生,行行都請人我都唔明佢點解會無工見??我都唔理佢見唔見得成,但係連見都無得見就好似奇怪少少,我唔係大學生都可以見到新工呀!

  番大陸時候我同金比傾過,佢都話唔知大眼仔諗咩,又係好似係到懶懶行,又等到七月先呀,又等到七月?上一次又話等到派bonus 就走…等下又半年等下又半年,到頭來真係會等到咩?比你等到又點呀!

  不過大眼仔就唔洗我理佢,因為金比會對付佢呀!但係隻死駱駝就真係比佢激到我火都呢埋 (火-火) 佢條pk居然同我講佢呢一排都無咩點揾工,我問佢咩事唔揾,佢話無咩工好揾,都無工合佢心水???唔係呀馬?呢一排都好多工呀,唔係份份都唔適合…..

  下……我覺得好奇怪呀!所以我就問佢你點揾工。佢……佢…..居然同我講佢只係睇Recruit 同招職.....重要係星期二先有得派...我頂你...你真係離晒大譜呀!政府都識得買下廣告叫人上網去揾工啦,你重係睇報紙揾工,你有工見先奇呀!Recruit 同招職通常都遲過上網出的。

  最後佢緊係比我罵到死呀!罵交...唔可以叫罵交,只係有人比人罵到死!