2005-05-12 11:11:13太陽豬

番大陸之去shopping

四月二十四日 星期日 晴

  上到大陸夜晚一定去按摩呀!但係我一行成八個人,緊係唔可以同一間房!所以我地要分開房呀,我地就同銘銘一間,金比同基基一間。我地成班女仔去沖涼就傾計又焗,攪成半個鐘先出呢,等到佢地班男仔都變晒做化石。

  今次去按摩真係唔係好得呀!因為整到我個賤頭好鬼痛,但係佢就話我係勞損所以會好痛,痛完就會好呀。!下….係唔係呀!唔好老吹呀!唉….又係呀係公司成日對住個電腦打字,唔勞損就奇啦!但係可唔可以真係細力少少呀!我怕我斷晒手都好唔到呀!不過好在佢按摩我個背脊時都好舒服,舒服到我都瞓到留晒口水……

  星期日唔洗番工大家都係按摩院瞓到十點幾,之後先去食午餐。哈哈!最後諗呢諗去我地都係去飲茶….我地一班人都唔會係香港飲茶反而去大陸飲?因為佢地實在太大食呀!由其係大眼輝呀!佢一個人食量頂得住我地三個女仔呀!所以係香港食會食到大家破產呀!

  食完午餐,我地去Shopping呀!我地去百佳shopping,下...去到大陸去百佳買香港貨?係大陸買香港貨平好多呀!所有大家都買呀,平得最多係滅蚊用品,係香港都買成四五十蚊,係呢到買都係二十幾呀!不過我屋企都唔用滅蚊用品,所以我都無買,我只係買零食呀,果凍,餅乾,我地就找到我香無得買迷你樽香口膠。

  但係今次去大陸玩最大收穫就係去搭地鐵,因為之前上網睇到留言話地鐵好多扒手,所以都唔係太敢搭呀!但係又好似無我想像中可怕,同無留言所講的人多。但係好驚訝係大陸地鐵真係好先進,好似香港西鐵Feel加機鐵,好新好亮呀!真係今人好驚訝呀!