2005-05-05 00:47:21太陽豬

一個令人受寵若驚的電話

四月二十二日 星期五 晴

  哈哈!我都話如果你係人才唔怕無好工做呀!哈哈!係真呀!因為呢一句話呢可以係我身上就知啦!我無做上一份地獄工,都無出正式去揾工就比上一份工個同事叫番去做呀!人工重加好多呀!重要係番五日工,又無皇管,所以都無出去揾另外一份工呀!

  我就係呢一到做下做下都做成個月呀!今日我等媽媽一齊食飯時,有人打比我,我因為聽唔到所以飛去留言,原來係我個地獄公司個老細打比我,下???佢無啦啦打比我做咩呀?

  我都好奇怪佢會有咩事打比我呢?唔通我之前做錯咩佢打番比我去打鬧我……唔係呀馬……不過聽佢個留言又唔多似呀!但係當我打番佢時就無人聽,我問同事又唔知係咩事,所以我都係飯完先再打呀!

  當我打比佢時先知,佢地請活動導師,即係我一路都想做個位!佢問我會唔會考慮番呢做呀!哈哈!我好咩!之前我叫你幫我轉過去請呢個位時,你之之唔唔,好啦等我走人時又叫我番去做,好難呀!係你到做太辛苦呀!又要輪休,雖然係多少少人工,但係唔係太值得為呢少少錢去做到死下死下呀!

  但係我都好開心呀!老細親自打比我叫我番去做呀!真係有少少受寵若驚,因為佢無須要打比我叫我番去,佢係睇得出我同認為我係人才先叫我呀!所以我都好開心呀!