2005-04-21 23:05:43太陽豬

一個人的辦公室

四月二十一日 星期四 晴

  太好呀!我係公司悶足四日, edith 終於番呢呀!一個人係公司真係好悶呀!我都唔明edith 之前一個人時點樣過呀!不過一個人係公司有一個好處就係做咩都得,咩都唔做都得,哈哈!所以呢幾日我都只係維持有限量工作!

  有限量工作?係呀!因為我之前已經做好晒我識做的工作,之後工作時間咪執下個公司,無上電台,上下網睇小說仔,做下自己私事呀!睇下我可以連續寫幾日日記就知啦!唔準時番工,但係一定會準時放工呀!

  不過明天edith一番呢就會做到死,因為老細成日都話等edith 番呢先做,唉!你話係唔係做死人呀!