2005-09-30 00:54:39boki

Dear... ME...

想寫封信給某個人...

告訴他我的心情...

但是這個人... 不存在... 沒有名字... 我也不知道他是誰....

所以信... 寫給自己好了...

自己的事 自己懂

不是勉強... 而是不知道怎麼開口...

i get over these kind of things pretty easily... 好像已經習慣了似的

a cry or a scream... nice and loud... and when echos fade... 心情也恢復到一攤死水

not that i don’t wanna tell... i do tell... just all depends on the kimochi that’s all...

if the kimochi is not yet there.... sorry if i offended anyone... but plz... just fuck off...


自認的堅持... 是任性還是固執.... 我不知道...

在她眼裡... 一切都是任性跟幼稚

我不知道我應該堅持到什麼時候... 又或者是任性到什麼時候...

或許... 應該認真考慮不要把責任一直往自己身上攬了

夠累了...

累夠了...


=======================================

what is it that i really wanna say? i don’t know...










i don’t care.... not now anyway...




kimochi UP! enough of this bullshit...