2006-07-26 22:03:22※﹑大豬豬’

7,26


又過了幾天.
前天晚上親愛的mon mon來我傢住.
哈哈!
現在她每天上班,
好充實的感覺.
我每天補課也不錯喇!
聊到我的生日.
哎!說起來!真對今年的感到很無奈.
不知道爲什麽.
不想過了.
就這樣.
親愛的mon mon答應那天下班來陪我.
謝謝你了.好感動.
我是覺得沒幾個人記得,我自己也不想記得.


今日,
由於補習老師尋晚出去蒲咗成晚,今朝先翻.
所以我要去柴屋企補課!
點解係柴屋企咧.?
哈哈!因爲我個補課老師係柴嘅表哥嘛!
唔知距叫咩名,都冇稱呼過距.
手機入面就打据係柴哥!哈哈!
柴哥攞咗我本書學筆記去睇.
距今日話發覺我嘅數學筆記係寶藏嚟嘎!
呵呵!大雄老師!多謝!
我爾家上課,好多數學名詞好似第一次聼甘.
唔係我冇聽課,係因爲柴哥用廣東話講課,
所以第一次聼!哈哈!感覺唔錯!
柴哥講課講得好好!我覺得!
有興趣搵我我幫你介紹!
後尾翻屋企塞車.
睇住我架小紅嘅表係甘跳.
心痛.早落車好!都離我屋企唔遠.
費事曬錢.行翻去.

哈哈!源文!還有個我的秘密沒告訴你,
就是我還是個勤儉的人!

路上經過***專賣店.哈哈!
這件女人的事我本來打算過生日那天去做的.
但是現在經過專賣店,心癢.
但是由於做這件女人的事,金錢上要付出沉重的代價.
我的現金又不多,沒辦法,call老娘.
哈哈!可是她說她沒化妝,沒換衣服不可以出門.
所以吃晚飯菜資助我坐這件女人的事.
哎!老女人!這麽麻煩!哈哈!
(開玩笑!其實我媽青春美麗,活潑動人!............)
吃晚飯,
興奮丫!
去了.
去到,頽廢!怎麽會這樣!
後來經過九九八十一難.
終于做成了.
哎!我愛的水藍色!那麽漂亮!
爲什麽會那樣!最後變成粉紅色!
哈哈!
想知道什麽事來問我吧!
我根據個人情況看告不告訴你!
哈哈!



後來回到傢,和小魚說了下.,
哈哈!心情爽了很多!
哈哈!不要怪我太衰!
恩!小魚!
我們要努力!
我們的未來都是光明的!
加油!
我們行的!!!!!!!!!!!!!!



最後要加一句!
小魚還是好小!哈哈哈哈哈哈!
※﹑大豬豬’ 2006-07-27 21:32:28

我怎麽好意思說!
看你最近表現好我才說的!
以我和你的現在交情,我是不會告訴你的.
不要借我這裡宣傳你有新手機!
要不我下次説不定心情好就把它扔了!

※﹑大豬豬’ 2006-07-27 21:32:22

我怎麽好意思說!
看你最近表現好我才說的!
以我和你的現在交情,我是不會告訴你的.
不要借我這裡宣傳你有新手機!
要不我下次説不定心情好就把它扔了!

yuanwen 2006-07-27 17:53:20

顶顶..你秘密还真多!一次性说完吧。。
还有那事告诉我。。我想听..你知道我不方便联系你的拉。。直接飞信息给我就好了...我的w700很欢迎收你的信息!