2004-11-25 18:46:46心未泯

哈哈...kai>V<*

今日一早起身~勁早番到學校~個天好靚~不過我心情就勁差~

有感而發:
唔知係咪我呢排諗得太多~經歷左好多野~令我搞成咁既呢~今日成日都帶著沈重既心情~沈重的吃飯~沈重的上堂~想既係灰色既野~望既係黑白色既路~突然間覺得自己好可憐....點解....想知問我啦

愈來愈發覺Drama好似冇咩好玩~上戲劇班冇左以前gigi+winnie+巧兒既開心~~冇左ko+陳嘉+Chris既嘈吵~~係靜默的一角~~做功課??不,我是在沈思~對整個譚中再不感興趣,甚至有默厭倦~厭倦的是同學的聲音~厭倦的是在校園的獨個兒~

日記記日日:
尋日咩功課都冇帶番學~諗住死梗~6點半就起鬼左身~番到學校~努力努力~
中文堂~第一組出去朗誦~唔識背~魚爆左~但係都有個第2名~
英文堂~太好啦~2堂都係到作文~唔洗上~
中史堂~牙sir佢右再次得罪同學仔了~算啦~佢教得好d當補數咯~
數學堂~冇野講~總之就容易啦~
本身諗住去食飯嫁啦~點知比癲癲拉左我去英文讀野~丁頁~讀到搭9~真係唔洗食飯咩~跟住就上Drama~白白浪費了我2小時~What the bad guy they are!

大事記phy:
.我從第一個調番去後邊了~開心爆~
.細佬唔生性~煩到我~
.用一條新路線番屋企~由兆麟苑番~差唔多~仲悶~