2004-11-24 19:24:53心未泯

What a busy girl that i am

好耐冇寫日記啦...事關我實在太忙
Day3---圖管~Day6---ITPrefect~星期2---Drama+Piano~星期3---英文~星期5---童軍~星期6---英文~

繁忙既生活總係令人想死~忙裡"偷"閒都仲得既~~

呢排真係有d令我好煩既感覺~~個7個字真係煩爆左我~~根本就冇呢回事!!!邊個再講~我真係會嬲的!!!點解d人總係咁8!!!總要將d事一傳十十傳百!如果我唔係人馬座~咁我可能已經同佢地成班絕交啦~我覺得佢地好無聊~自己玩下就好啦~做咩要係咁傳~傳到好似係真咁喎~~令我感到好煩!!!漸漸覺得同佢地有種"代溝"(((注意::唔係等待被溝)))!!同佢地好似有種傾唔到既話題咁~唔知係我幼稚~定係佢地高b~~漸漸識既人多左~發現同d大個d既人傾計~好似開心d~啱傾d咁!無可奈何地~我係一個form2既人~

大事記phy::
.tcm做左我a哥~我右多過a哥啦
.死人做咩搞我d野~嬲佢!haha
.癲癲搵左我上去news report
.坐第一個位...嬲嬲><(我都唔矮,做咩要人坐第一個喎)
.中文差d唔合格
.drama右要表演...煩

我寫d詩:
愛.令我在上課時不會釣魚
愛.令我在lunch時感到快樂
愛.令我在library感到開心
愛.令我在drama活得高興
愛.令我在回家路上帶著笑容
愛.令我在canteen時感快活
愛.令我在學校時弋到驕傲
愛.令我在無時無刻想起你
愛.令我的生活更完美