2004-11-09 15:14:25心未泯

好野..完啦..解放啦

今日終於測完驗啦~無論成績點板...我都覺得已經盡左力...無怨無悔啦....

中文....今次都唔算好難....諗住會考好多水滸傳嫁....所以咪係咁問牙哥咯..點知佢右整係比mc~驚屎人啦~其他呢~都冇咩特別~~做完卷仲有5分鐘到~~正爆了

英文呢....我已經博到盡嫁啦....唔得就由佢死啦...不過講真~今次份卷都唔難...要拎70分以上都得既~!~!~!

數學......無溫書既結果...係人都諗到啦...比牙李蛇見到我咁差...唔拉我去打...只其牙....我既希望只係唔好唔合格..費時牙媽右係到嘈~~

社會....讀黎讀去都唔知讀咩.....求其同牙媽講溫好就算啦....不過講真今次牙曾蛇出既卷果然名不虛傳.....難爆了......時間一dd都冇淨.....baga

中史....今次係我讀左咁多次中史最努力既一次....讀左n咁多個鐘...結果得黎既..只不過Mr Wan所講一般...不過都唔錯啦....以前拎50幾....差不多唔合格個隻~哈~81.5喎~~幾勁牙~

科學....讀左好耐..真係好耐...但係倒轉頭都係唔識.....淨5分鐘到...仲有成頁未做.......你話係咪get them牙??

今次測驗:::::一般
成績:::::::::比f1好好多
write::byPhy