2005-06-29 10:47:42芘芘

gradin

今晚就gradin啦
感覺上無咩特別
可能對呢間學校感覺唔大
話就話讀左6年
但係,我唔係咁仲意呢間
原因有一大堆
之不過,可能今晚既feel會比F5果年好少少
起碼,我有班好好既同學仔朋友仔
講真,呢2年係我係體藝過得最開心既2年
雖然中間有好多唔開心既事
prefect, maths club, bio sir, 班主任啦
好多好多
但係同佢地一齊經歷又係另一件事另一個體會
至從有間細班房俾我地之後,
我感覺到我同佢地更加close
雖則好多時我都唔係同意佢地既見解
但係我地都叫做好玩得埋
最令我開心既係,
我識左chloe同亞yu同埋tina仲亞條同埋HY
我地真係咩都傾到一大餐家~~
最衰係佢地個個都要返工唔得閒理我呢個閒人啦
但係成日係度send msg send黎send去~~哈哈哈
都叫做keep in touch la~~~

聽日係chloe生日呀....
我feel到佢好想我地gradin之後可以一齊搞D咩野做下
但係我真係唔得呀
聽日要去油油呀ma
唔油又唔知幾時油家啦...
咁唯有遲D再同佢食餐飯啦~~~
一定會家~~等我
哈哈哈