2004-02-14 22:01:00芘芘

情人節既woodstock

收到啦收到啦收到啦
終於都收到啦!!!
等左咁耐
今日我出去既時候行去中心個郵局呀
只係用左10分鐘ja
超快速------
之後就搭巴士出元朗
搭緊車既期間,我就找拆左入野黎睇啦
真係要多謝包&蘇菲呀
勁仲意條手巾呀
你地係邊度見到ga
我從來都冇見過有得賣gei?
超仲意呀!!
仲可以日日帶住佢返學tim呀!
依家我d Woodstock 野愈黎愈多啦
哈哈~
開心死我lu!!!!!!!
上次係元朗見到條 Woodstock 既電話繩呀,
送左俾亞媽,但係俾人整唔見左
果日買番俾亞媽ga啦,因為佢都好仲意果條
但係今日去睇番已經冇晒啦……
你睇 Woodstock d 野幾好賣
哈哈~~
今日係果間野到睇到我隻 Woodstock 公仔呀
都幾貴下,只係條頸巾唔同左之ma
洗唔洗咁貴呀?
都係買埋眼藥水平得多
話時話,今年 Woodstock 真係出多左好多
往年成日都係痴住snoopy
Woodstock 呀!真係好得意ga