2007-11-19 21:00:53--劍 尖-{--

慢慢忘記了

漸漸

忘記了

朕微服出巡......日記都好耐無寫....

係時候要寫下啦, 不過唔係今日, 哈哈

學彈琴?

想再搵多D 野玩, "人生快要完蛋啦" 呢種感覺越來越強

點算 = ="

究竟我係度做緊乜?

究竟我生存係為左乜野??

受苦? 尋開心? 煩惱?

慢慢忘記了, 當初我係點樣係灰暗里面走返出黎

如今, 黑洞好似又大左, 我要佢走開D

"走開啦"

哈哈, 太白痴啦!!

究竟我仲可以做D 咩, 去肯定自己仲生存緊

用手摸自己既心口, 感覺心跳?

讀書? 工作? 搵錢? 結婚? 拍拖?

食飯.....陪阿媽....

陪....

陪.....

陪......

原來我係陪緊我周圍既人

同樣地, 周圍既人都陪緊我....

陪....

我點樣先可以做到最好??

我係咪真係可以畢業?

我係咪真係只可以打死一世工?

我唔濟......

我究竟仲有咩路可以行.......

為生存而生存

我原來係同呢種做法離很遠的

依家漸漸....忘記了, 我當初是怎樣拒絕走那樣的路

現在, 我好似走錯路咁, 我走左條死胡同

最後又要走返出去, 去行呢條

廣闊但係只有生活既路.....

為生活而生活