2007-10-08 17:58:30-嚴-

喜歡的電影>插曲

I’m very sure, this never happened to me before

我很確定這種感覺我從來沒來

I met you and now I’m sure

直到遇見你 此刻 我能確定

This never happened before

這感覺從來沒有過



Now I see, this is the way it’s supposed to be

現在 我知道 這就是命運中天生註定

I met you and now I see

我遇見你 現在 我確定

This is the way it should be

這就是天生註定



This is the way it should be, for lovers

這就是戀人們命運的相遇

They shouldn’t go it alone

他們都不該獨自面對生活



It’s not so good when your on your own

一人的感覺並不好受



So come to me, now we can be what we want to be

所以 來到我身邊吧 現在 我們可以一起成就我們的未來

I love you and now I see

我愛你 現在 我確定

This is the way it should be

這就是天生註定

This is the way it should be

這就是天生註定