2006-01-19 22:50:11PeN

不再‥‥‥

每天也有很多工作‥‥‥雖然做到嘔血‥‥但可以麻醉自己‥‥‥

下星期再回九龍灣觸景傷情‥‥‥八樓圓桌的情景不再‥‥‥‥受不了‥‥‥

今天被客人點名讚賞‥‥‥但沒有開心的感覺‥‥‥‥太累了‥‥

出來玩嗎??你們話事吧‥‥
-----------------------------------------------------------------------

我是在等待一個女孩 還是在等待沈淪苦海
一段情默默灌溉 沒有人去管花謝花開
無法肯定的愛 左右搖擺
衹好把心酸往深心裡塞  

我是在等待妳的回來 難道只換回一句活該
一個人靜靜發呆 兩個人卻有不同無奈  
好好的一份愛啊怎麼會慢慢變壞

冷冷的冰雨在臉上胡亂的拍  
暖暖的眼淚跟寒雨混成一塊
眼前的色彩忽然被掩蓋  
妳的影子無情在身邊徘徊

妳就像一個劊子手把我出賣  
我的心彷彿被剌刀狠狠地宰
懸崖上的愛 誰會願意接受最痛的意外
(懸崖上的愛 誰會敢去採 還是願意接受最痛的意外 最愛的女孩)

----------------------------------------------------------------------

Scene 3
見習Miss

蠢佬︰呢個係新黎既見習Miss,佢叫Miss Lui
Vicky︰大家好!叫返我Vicky 就得啦,唔使下下都Miss Miss,話哂都唔係大你地好多,哈哈
緣︰嘩!呢個Miss幾靚喎,睇黎阿天就快有行動啦
天︰…………
純︰做咩唔出聲呀?唔似你喎
天︰………下?叫我呀,咩事呀?
緣︰唉!56 K

(天回憶)
天旁白︰曾幾何時,一個細佬因為貪玩,攪到返唔到屋企,係呢個時候,一個大佢幾嵗既姐姐請佢食雪糕,幫佢包紮傷口,再送佢返屋企,之後……呢類型既女仔就成為左個細佬既夢中情人

(話劇組練習)
純︰個個咪Vicky!佢黎呢度做咩呀?
緣︰莫非黎探班,喂!天,Vicky 黎左呀
天︰……
Vicky︰阿天,你做咩角色呀?著成咁既
天︰我……我做小矮人入便既博士呀
Vicky︰哦!咁樣,唔,大家休息下啦,過黎食蛋撻先啦
純︰點解無啦啦有蛋撻食既?
蠢佬︰因為Miss Lui 會負責話劇組既工作,所以佢話帶d見面禮黎俾你地呀
Vicky︰咦!小矮人同王子都係度啦喎,咁邊個做公主同埋巫婆呀?
天︰今次既演出我地會同另外間女校一齊做,之後係兩間學校各做一場
Vicky︰原來係咁,咁你地要更加努力啦
真︰大家好!我係隔離學校既演員,大家可以叫我阿真
婷︰我都係演員,個個都叫我婷婷,多多指教
(純、緣、天互望)
純、緣、天︰咩野話!!!