2006-01-16 22:04:58PeN

日記連載小說 - II

心中的煩惱依舊很煩人,似乎我就快受不了‥‥‥‥‥

------------------------------------------------------------------------

Scene 2
開學禮演出

純︰可惡!明知我地學校冇女演員,點解仲要揀呢個劇呀?最重要既係,點解仲要係我做女角呀 ………
天︰純,咁樣咪可以測試下你既好戲程度囉
緣︰同埋呀,個度既女仔一定對你留低深刻既印象啦,你唔係好恨架咩?
純︰咁點解你地兩個可以做男主角呀?
蠢佬︰呢個係我同其他老師決定既!
天︰OH,too bad,阿純你聽到未呀,我地兩個都幫唔到你
蠢佬︰喂,傾夠就快d搬野入後台啦,就快夠鐘啦

(舞台上)
緣︰小姐,小姐,妳唔走得架,老爺知道會打死我架
天︰夠鐘走啦,再唔走就趕唔到火車架啦
純︰縮手啦,俾我走啦,妳都應該諗下我既感受呀………
(緣將裙撕爛)
純︰………咁……咁你就攞我條裙去同阿爸交代啦
(觀眾席上眾人大笑,唯獨有一女生暗暗讚賞純)

(後台)
純︰Damm it!阿緣,今次唔慌唔令佢地留低深刻印象啦
(純作狀打緣)
天︰Hey guy!唔好玩住啦,個天好似想落雨呀,快d搬返d野上車先啦
(車走)
天︰好彩夠時間搬上車,睇下而家幾大雨,咦,個邊有幾個女仔好似冇遮喎,不如我地………
(天衝上前)
緣︰咁我地都過埋去啦,個度有三個女仔,我地又有三把遮
天︰Hi,唔介意既話,不如我地遮妳地去搭車丫
甜︰………咁呀,唔該哂喎,咦,你係唔係岩岩個浪子呀?
婷︰咁你咪係個管家囉
甜&婷︰咁你咪係男扮女裝仲甩埋裙個傻仔,哈哈
真︰唔使理佢地架,我就覺得你岩岩兜得幾好
純︰0下?哦!多謝哂喎,妳叫咩名呀?
真︰我叫阿真,佢地係阿甜同阿婷
純︰唔,妳地好,我叫阿純