2004-05-16 05:45:00萍兒

迷基誌 - 拉闊後感

由昨晚開始,我就唔知自己做乜,反正做乜都無法專心,只懂等待基仔ge拉闊.

今次係基仔第一次拉闊,其實阿萍都係第一次睇音樂會.

今日真係好開心好開心好開心,聽返基仔演譯好多新歌舊歌(雖然舊歌對我黎講並唔覺得舊,因為我幾乎日日都聽),有興奮位有感動位,基仔今日ge狀態真係好好,真係完全去到盡晒~~基仔,good show~~

好開心,到最後我地幾個基迷都全部有飛可以一齊去睇基仔今次呢個show,雖然大家分開晒黎坐,但係完場後可以一齊傾返分享返個show,然後一齊去停車場出口等基仔架車出黎,真係好開心.

在停車場出口等左基仔一陣,佢架保姆車出黎,見到基仔講緊電話,佢笑得好燦爛好開心呀,見到基仔咁開心我又更加開心啦~~我地同佢揮手say goodbye後就返歸喇~

基仔,你記得好好休息一下啦~

基仔要嗚謝,我都要呀~~

首先要多謝我偶像基仔,唔經唔覺原來已經鍾意左你差唔多九年啦,你的歌陪住我渡過左好多日子.再講一次,你今日係個台上,證明俾我地睇,我地對你ge支持係完全值得的!

我又要再多謝多一次送張飛俾我ge財哥,如果唔係你,今晚我就唔會睇到基仔咁精彩ge演出,有一個永世難忘ge回憶,多謝!

再要多謝婷,vivi,易拎,因為基仔,認識左你地三個咁好ge朋友,我真係覺得好開心,一齊分享基仔ge一切,一齊出function,一齊大嗌基仔ge感覺,真係好正~仲有就係我唔多識路就係靠你地咋~~只有係你地面前,我可以唔洗壓制對基仔ge情感和愛意,我先敢毫無保留地發癲架咋~~係你地令支持基仔的路上更加精彩~多謝!