2006-08-17 16:16:02pekojanet

8.17 噢~大件事~

之前個d完全睇唔到~
佢地話整緊
知整唔整得返!!!我地到今日原來都打左好多篇呢~
so我會繼續得閒打多幾篇去增加數量的~加油~
希望將來睇返會覺得好得意...

已經成個月無打過
其實當中有野想打的.但懶!

我呢幾日都係度睇書
就係呢3本.都係圖書館借.唔知點解呢排好想睇唔同種類的書
去豐富我的時間
又好想知道多d同種類的知識...

我記得以前已經睇過心靈雞湯.但都無咩特別心刻印象
但我今次睇返呢本書.我覺得好好睇
recommend!
佢係有好多篇好短的文章
每一篇都係由不同的年青人所寫.應該都係佢地的真人真事
可能自己的經歷多左.我都能感受到佢地的感覺
而且有d都好似自己的經歷.