2006-07-13 01:05:15pekojanet

7.12 很累and 放不低...

上次話同陳詩敏去南丫島
但最後都去唔成
因為個日朝早落雨!黃色暴雨!
點知...12點過後...很好雨呢!!唉~錯過機會
結果到而家都未有機會去到
我諗之後機會仲細
因為陳已經有野做,做書展sale
而家連唯一一個同我一樣的人都離我而去了~

今日聽到你講你媽媽的消息
都替你擔心
但又唔知應該講d咩好...
總之!希望你媽媽無事!
加油呀!樂觀d!既然你媽媽都很樂觀!你也要一樣啊~

本來今日都想出黎陪你
但我尋日book左場打壁球with my sisters
所以出唔到黎囉
好似係第一次打,就算以前打過都忘了
很累~而家我個大脾好酸痛咁
真係平時無運動,突然郁動就搞成咁
所以我遲d要keep住運動先得

呀!我放不低係因為
我妹妹派左祟真中學俾佢
但我覺得一d都唔好
我叫佢揀馬可賓,佢又唔聽!!
因為讀馬可賓都叫band1學校,但純真只係band2咋
佢都好大機會讀到馬可賓
我擔心佢的前途.但佢又唔聽...
唉!讀6年呀!我就係唔想佢係差d的學校讀
只會令佢升大學的機會少左好多!!!!

我有一半責怪自己......唉
而家已成定局
無返轉頭的機會
真係行錯一步.鑄成大錯!點解我會做錯架.....