2006-04-02 13:24:32peko

給你們的支持...

我既朋友..你地要努力做野...俾o的心機a...
今日欣欣豬...打俾我...又講左成個hour 電話...
so happy.......你好似我mami a...haha...
plan左好多野..唔知會唔會發生呢...
buffet,shopping,movie,disney,etc.....
講起肥佬.......原來你真係好busy...
好多野做........你要俾心機...
take care自己...唔好整到自己累到sick....
還記得上年同肥佬日日去街...食野..睇movie...做e工...好多野
講都講唔哂...真係好開心..
我諗咁年都唔會好似上一年咁...不過冇所謂...
大家都要努力為自己既future,唔可以成日咁玩...
miss my friends so much....而家係期待5月..
哈哈哈..其他野唔worry得咁多...主會左我身邊的....