2006-03-20 13:45:28peko

選擇

有選擇唔好...冇選擇又唔好...
點好...
太多選擇...我自己想點呢....
返黎好...係香港好...去第二到讀hotel好..
點好...
第一年成日都想返hk...因為feel自己miss左好多野...
第二年成日都想住返hk...因為總係好miss屋企...
到今日..第三年係usa...咩都唔同啦...
屋企唔係好miss..唔係完全唔miss...只不過好多野都used to it...
朋友就梗加唔使講...個個都已經有自己既生活...
有bf,gf既就唔得閒
有工返就返工
busy返學就返學啦...
好似nigel講...人人都變梗...係我一直想返到好似以前咁...係我冇進步..
佢講得真係岩...只不過係我稚子...
到我同返mami講...都有小小想返黎..
佢係話我想點就點...最梗要我like...
係...去邊真係都冇所謂....有咁既能力...
但係我大個女...哂都哂左3年...我唔想再咁樣落去...
我唔知點...但係咁樣返香港..會唔會又哂左3年...
haha...我諗野...就真係唔知點...
我都係要問主...因為我自己都唔知想點...
冇用...返hk返hk返hk.....係到..係到...第二到..第二到...
邊到.........?????????