2006-03-20 13:36:47peko

掛念....

今日又好掛住屋企人...太小baby...大個女啦...
一起身開computer...諗住屋企人係到..傾下計...
係到...真係好令我唔知點...
好唔自然...好唔想講野~...
always得到人地既批評...人地可能係講笑..有都可能講真..
講笑..講真都好...
令我自信心真係好低...覺得自己好唔知點
得到人地既批評係好...我咁樣先得到進步...
但係可能由細到大...都冇咩人批評我..
人人對我都好好..返學既同學個個都對我超級好...
返工既同事都對我勁好...
可以同佢地好好傾...
但係唔知點解係到就一定唔得...
係我既問題ma...我唔會話係人地既問題
因為見佢地都好多野講~....
可能我太幸運...唔知咩叫衰野
而家真係好好俾我去feel下現實既world..
係到對我好既人都有...只不過.......唉
算吧...有好多野我都去接受
幾唔好都好...我都要去面對
而家係好好學習既時候...俾我大個先知現實既生活係點
到時可能總衰...我已經好幸福..
我真係要好多謝主...俾我咁多好朋友...咁好既屋企人
咁好既學習機會...
就算幾唔好既時候...主都係我身邊...
好似今日咁...本來諗住做project..
but seth又去左birthday party...
諗住下week去唔到玩..
點知佢又黎搵我...話可以而家做...
真係好...thx god...
so我話..而家幾唔開心都好..我都知唔係唔好..
因為every thing都有個好處..haha

主...hope你可以保佑我朋友既mama..
好好care 我朋友mama 吧...thx...