2004-11-12 18:39:34PEKI

11/11 又洗o左好多$...

呢日一早就去Causeway Bay見工~
之後搵hen行長沙灣~
WA~好彩我見工之前打一打畀佢o者~
佢自己話會一早去做faceSo~
然後o係長沙灣等~
點知我成12點幾打去佢仲未起身!!!
跟住咪叫佢嗱嗱聲出門口lo~

行完長沙灣~
買o左幾樣o野la...
之後去旺角朗豪坊UA買飛~
睇《死亡寫真》~
o係o個度都行o左陣~
o係ettusais又買o左D o野...

之後因為時間唔多~
要好快咁行旺中~
又買o左幾樣o野...
(o係旺中撞到嘉敏同杏AR~)
(不過奇怪在點解佢o地會識ke...?)
行完之後嗱嗱聲去食o野~
跟住就趕住去睇戲~

朗豪坊間UA好靚AR~
裡面擺o左好多成個人咁大ke立體公仔~
有龍貓~胡迪......
戲完裡面D凳可以45℃郁ka~
坐得好舒服~

講番套戲~
D劇情就真係麻麻...
但係2R出奇地演得超好wo~
係估唔到佢o地可以演得咁好lo~
不過Rosanne o係戲裡面超~~~~惨AR!!!
真係惨到ar...搞到我睇o個陣都好想喊...><
(haha~不過當然梗係冇LA~)

睇完戲之後搭bus返市中心~
陪hen做faceSo...
做到成9點...

最後去Neway 唱K Buffet~
痴線ka~得我同hen兩個人之嘛~
佢畀間坐到成20個人以上o既房我o地~
本來可以唱耐D ke~起碼一點半~
但係無奈hen第二日要返工~
所以唱到一點就返屋企lu...





P.S.

今日唱K同睇戲都係我畀埋$$~
(因為當係hen o既生日衣禮物~)
所以夾夾埋埋又洗o左好多$$$...
起碼成6百幾7百...



《大無謂》我生日o個日上AR!!!
又有Boy'z~又有Twins~

本來都好想睇ke...
但係我諗正日都係睇唔到ka la...=_="
算...

(原來我同吳日言同一日生日ka...haha...)