2004-11-07 18:27:29PEKI

折磨…

呢幾晚好辛苦...

晚晚失眠...

仲要係一晚比一晚嚴重...

唔係因為我日頭訓得太多搞到我夜晚唔想訓...

我已經逼自己日頭唔好訓...

夜晚盡量夜D訓...

總之就要搞到自己有咁攰得咁攰...

以為咁就可以令自己好訓D la...

攰就係有D攰ar...

係有D想訓o既感覺ar...

但係一訓上床...

又點都訓唔著...

尋晚都算係最嚴重o既一晚...

我大概半夜兩點先上床訓覺...

點知...

成朝早七點都未訓到...

勁辛苦...

本來今日約o左同hen~sexy~貞去唱K...

我都七點幾send o左個msg畀hen話唔去得...

因為我真係完全冇精神出街...

(sorry ar...hen...>∩<)

十點幾o個陣...我終於訓得著...

但係sexy打o黎問我做乜唔去...

o個陣我都已經辛苦到佢講...

〝救命ar...放過我la...〞

不過我而家諗番起...

我咁講可能會嚇親佢...=_="

但係我真係超辛苦ar...

收o左線之後...我又訓唔番la...

一點鐘我起身...

起o左身之後仲辛苦...

我極頭痛...

諗住又食D藥冇事la...

點知吞極都吞唔到...

仲好想嘔...

但係又嘔極都嘔唔到o個隻wo...

想訓o下抖o下la...

又訓唔著...

Oh my God...

究竟想我點ar...

而家仲好辛苦ar我...

真係比死更難受...

好頭痛!!!好想嘔!!!>∩<

救命...