2010-03-21 21:59:25pek

離開

下星期三,

我要成為一個full time staff la~

雖然係現在le一刻,我都唔知我所選擇的le份工作是否正確

因為最近從一個途徑得知,, 這份工的人際不是很好,,

可以用"糟"來形容ba~

究竟我要向前行,還是留下, 或是是另一個選擇le...

le 2 日都是為著這件事煩惱著...

好害怕選錯了...

另一方面..

又不捨得air macau 的同事...

5年的感情,,無論是人或工作

我都捨不得

這幾年所得到的經驗很多很多

讓我成長了很多

雖然我是一個part time

但我所接觸到的工作和得到的知識和一個full time staff 差不多

多謝同事們信任我...教左我很多...

每個同事都對我好好...

我地真的好像一家人咁ga...

真係好唔捨得佢地...

以後出到去其他的地方

就唔可以好似以前咁la~

嗚鳴鳴....

如果可以... 我真係唔想走...

唔捨得..唔捨得 >,<