2005-03-11 23:13:18尚未設定

Observation Deck

本來有諗過寫一篇關於OD鮋記事,但係……又係懶囉……唔想寫呀……
(其實有上次果篇記事都係因為果日自己白癡,記錯星期三返上晝九點,返到去先知改左時間……我見下晝又要返我至憎鮋英文堂,得果三個鐘,冇理由返屋企唧(注意:我來回學校同屋企一次要兩個鐘),所以去左cyber centre玩電腦,順便寫纒「日記」)

唔想寫咁多野,但係今次份功課又好remarkable喎(話哂做到我隻「積」咁喎)……一係淨記main pts.~
.sem 2上課第一日AD就俾功課我地做,叫我地用三個禮拜時間設計一個OD俾遊客,地點不限,總之上到去睇到Victoria Harbor就得。
(唉,就係因為冇限site先難諗,搞到我諗左好耐先開始工作,引致最後要交個好騡西鮋功課……)

.跟左個新tutor,Mona。要跟佢鮋作風——要首先諗concept。對我黎講真係好鬼難,因為我對上果d project都冇乜諗過個concept,總之d idea係「叮」一聲出現,邊有咁清楚講明個concept?
但係對住Mona又要焗住講concept……於是我話要以「舊香港」作題材,要遊客去到個deck睇到香港現代化背後一面。

.要「舊香港」feel,唔去最早有華人商務發展鮋上環仲可以去邊?
為左搜集資料,我特登走左去上環行一轉(查實overall我係行左四轉鮋),周圍影下相,睇下文物徑。
(鰠度要補多謝返周寶同芬芬抽時間陪我去中上環逛)

.諗左成兩個禮拜,經過Mona再三催促之後,我決定個site就鰠東邊街同高街交界,西營盤社區綜合中心隔離鮋一條斜路上面!
(咁講好似唔多清楚,或者我話「鰠高街鬼屋隔離」或「鰠舊精神病院同舊華人精神病院中間一條行仔」會清楚好多)
其實唔以鬼屋黎睇高街棟建築物,淨以欣賞特色建築物、文物黎睇,高街棟建築物(……算啦,都係叫返「高街鬼屋」把啦)真係好靚,佢仍然保十九世紀建築特色,入到去,睇到條走廊,再睇下以前d相,就會幻想自己去左十九世紀鮋香港,有好特別鮋感覺。

.我發現越睇得多資料,自己越欣賞香港鮋文物建築。欣賞之餘亦好可惜好多有特色鮋建築俾人拆哂,好嬲政府點解要拆左le d樓,起埋咁多咁核突鮋野……政府以前保留文物措施太差勁喇。

.我係到交功課個禮拜(星期二交)前鮋星期五先俾到個滿意ge model Mona睇,即係我要四日做好所有野:切model、整panel、畫plan、section、elevation、isometric……