2005-02-02 23:58:48尚未設定

雙重標準

唉,辛苦左咁多日,終於交左份爛鬼功課,做左個爛鬼presentation,終於真正可以休息纒喇~~~~~~

做le個project真係好難,因為KC俾左好多requirements我地,希望我懐design之餘都要諗纒堆requirements。Requirement如下:
1.要諗到lighting(採光)問題;
2.要諗ventilation(空氣流通);
3.要諗係咪buildable(可興建);
4.要諗間屋係咪真係住得人,例如會唔會要屋住走黎走去唔方便;屋企會唔會漏水;樓底夠唔夠高;
5.點樣可以provide屋住鮋privacy;
6.間屋用1 way slab定係2 way slab(building structure)去support…etc.

presentation當日見到好多其他同學鮋作品,其中有兩個因為俾老師激讚而較受注目,一個係Hugo,另一個係Alex。

欣賞完之後,我覺得……
Hugo果個design真係好正,好得意,define space做得好好,要double height有double height,要有good circulation就有兜哂成間屋鮋circulation,絕對乎合哂KC同Mona鮋要求,我亦覺得好正……如果佢間「屋」唔係夾鰠兩間屋中間鮋話……因為佢間屋個model為左show俾人睇,就將屋兩邊鮋實心牆移走,令人可以清楚睇見個內籠。但當佢將兩邊牆安返入個model果陣,就發現之前覺得超正鮋model唔係咁特別……
再者,一路研究果陣發現好多問題:
1.佢間屋靚係好靚,不過我發現由於間屋冇用玻璃、牆封密,漏好多窿,i.e.基本上成間屋都係outdoor area,室內外氣溫一樣……夏天就話通風唧,冬天點算呢?唔通要屋主凍冰冰走出間房,一出到走廊就凍死咩!?
2.佢間屋個屋頂唔係封哂成間屋,有半間屋冇頂,咁落雨點算?唔通屋企擔遮咩!?
3.前後牆用curtain wall (即係成幅玻璃牆),冇shading,唔驚太陽曬得滯咩?
4.佢個circulation要人地屋主行斜路行哂成間屋、遊花園,咪日日好似行山咁囉?
……問返個同學以上鮋問題,佢就話依家仲未諗到le d問題……

Alex果個好impress老師鮋作品雖然個樣好「後現代」,好似一舊岩石咁樣,無論室內定室外都咁似石山,但係……我完全諗唔到佢間屋可以點起(如果當佢真係要變成一間真屋)……根本冇野可以support間屋……又冇column,又冇load-bearing wall,所有牆都係斜鮋,點受力呀!?用concrete又起唔到,用steel更加唔駛旨意起到咁歪……一句講哂,我唔覺佢係buildable囉。
(另外,我仲發現佢間屋個design出奇地同HKU一位同學鮋作品有八成相似囉……)

唉,之前又話le樣果樣,依家d人有咁多問題咪又係猛話「好」……

都係馮sir講得飱:「你懐著重個form得架喇,其他野唔重要架,佢懐依家淨係掛住個樣ja ma,你個form靚仔,佢懐就唔理你有幾多問題架啦。」