2005-01-15 17:50:54尚未設定

服務態度

上晝行完地盤,下晝我就著住對滿佈泥濘鮋鞋去旺角買野。

由於遲d要交portfolio俾人睇,於是我決定要買番個有活頁鮋portfolio袋。
我原本諗住去Art Supply買袋架,但係去到唔覺有活頁pofo袋喎,於是轉個角,走去附近果間好多同學都提起鮋「廣益」買。
鰠度要讚下「廣益」鮋店務員,因為佢懐真係好鬼熱心,有個嬸嬸(相信係老闆)見我猛咁睇果四個活頁pofo,佢就主動走過黎介紹俾我知有咩款式、唔同款有咩好處、邊度抵買d……重要主動問我要唔要佢開個膠袋俾我睇纒個袋鮋內籠,幾咁熱情呀~!通常d sales都係等customer自己睇完一輪,自己諗定買邊隻,叫到佢先幫人個袋,而且為左方便自己,一定係customer要邊個袋至開果一個袋ga ma,邊有好似「廣益」個嬸嬸咁,自己主動要開哂幾款袋俾個客揀架?
之後我決定買個pofo,佢就問埋我要唔要再加多十個活頁,我話加之後,佢就叫埋手足幫我入埋新活頁(因為d活頁係用螺絲按上去,要大搞,所以先要佢整),整好哂再交俾我,幾咁nice呀~!

你可能話:「車,你做佢生意喎,佢梗係好服務啦!」
我可以話事實唔係間間舖都咁nice囉……
灣仔「藝林」sales服務態度都算不過不失(老闆會好人d),但係果間非常受年青人歡迎,成日人頭湧湧鮋旺角Art Supply就完全唔掂囉。除左老闆(個四眼叔叔)幾好人,客人問佢野會答得詳細d (仲有明顯pro d) 之外,其他「後生仔/女」sales就完全唔掂!!!
話說我去完「廣益」,都有去Art Supply買另一個pofo。我又係鰠店入面當眼地方左揀右揀d pofo,個樣擺明搵緊野,擺明有野想店員幫手,但係第一次去勁多人,佢懐唔得閒理我都算啦,不過之後d人潮走哂,我繼續搵pofo,班店員做完野就鰠度hae……
到我俾錢果陣,佢懐至巡例用「死古古」鮋聲問我「有冇學生證」同「駛唔駛除左個膠袋」,以佢懐鮋服務態度,當然唔駛旨意佢懐會問我駛唔駛check貨啦……

同樣係做生意唧,點解「廣益」鮋人咁nice(even係扮出黎都好!),而Art Supply鮋人就咁冷淡?係咪因為Art Supply個名響d,諗住唔憂做?
真係唔該旺角弼街果間Hong Kong Art Supply Professional反省纒啦!!!
唔係我唔幫襯佢喇!(其實我果班有好多人都唔幫襯Art Supply,係因為係le行都知Art Supply賣野貴:p)