2005-01-15 17:46:51尚未設定

出view

好耐之前(大概係上年十一月尾時份),KC(教Building Structure鮋老師)已經通知我懐將會有得出view,去地盤視察環境。
我懐原以為十二月出view,點知延遲到今日先有得去「玩」~

雖然我日日都要對住個爛鬼地盤,日日都有得遠觀地盤施工進度,不過真係入得去地盤就係第一次。
相信除非我走去做地盤佬,否則都唔會有幾會去到果d地方(就算有「綠咭」都係咁話)。

今次我懐去左奧海城附近一個建造中鮋私家樓地盤。(據聞上年班人有得去IFC(國際金融中心)添呀,幾正呀!我好想試下鰠幾十層樓上面睇下真正鮋metal decking係咩樣呀~~~)

之前上綠咭堂都唔覺地盤有乜危險,諗住以visitor身分入去打個「白鴿轉」或者玩纒,但係原來入到去係另一回事——
入到地盤入面,就會覺得危機四伏,驚死發生意外。
地盤入面勁嘈就一定啦,再加上入面好多地方漏水,搞到成地濕哂,例如我懐去到八樓apartment鮋電梯大堂,平日見到都係整好finishing(外牆裝飾),雲石地面咁好靚仔,但係建造中果陣原來係一個「沼澤」囉,我懐成日都要好似行平行木咁行果d木板;
另外一大危機係d樓梯。「積師」帶我懐由地下商場行上去私家樓行經好多條樓梯,由於條條樓梯都係一樣(全部石矢面,兼有任何指示牌),第一危險係一定會蕩失路;第二危險係d樓梯全部冇handrail,現時階段最多用竹搭住個唔受力鮋臨時扶手(即係如果差錯腳扶住佢一樣會仆死鮋……);第三危險係樓梯入面好暗,好難睇路;第四危險係所有梯級個tread(級面)唔係勁細(即係唔可以成隻腳板踩上去,行樓梯要「丁」住腳),就係唔完整,崩左一忽。最常見係樓梯上面仲有好多石仔、銅片、垃圾……;重有一樣危險係樓梯位鮋牆身除左係凹凸不平之外,重要無啦啦有條鋼根申左出黎……真係唔打醒十二分精神行樓梯都唔得。

樓下商場鮋樓梯還好,除左梯級細左d、樓低好矮之外,大部分樓梯都打掃得整整齊齊(有d重舖左灰添),不過樓上果d就恐怖d……
原本「積師」話最頂果層扎緊鐵比較危險,冇諗住帶我懐上去,不過之後又帶我地去睇下。
上文講過樓梯都係全部石矢面(咁都還好,起碼覺得實淨d……),但係由於最高果層slab(樓板)只係造到切好個wood formwork(石矢模),樓梯落左石矢,不過由於石矢未乾,仲要用幾條木條做支撐,我懐行樓梯就要摸黑避開d木條,踩住木樓梯上去……最頂果flight樓梯重要冇梯級形狀,得塊釘左幾條木條鮋木板,又冇野扶住,都唔知點上去,工頭就叫我懐當行山咁行……
正所謂「上山容易下山難」,上左去又要用返同一條樓梯落去,行落下果陣真係驚冼死……(相信班地盤佬實恥笑我懐咁「渣斗」,行條樓梯都驚到死囉-__-)