2005-01-14 16:52:48尚未設定

音樂受難曲

因為實在太愛 ‘The Phantom of the Opera’ le套戲,而le套戲鮋DVD又據聞有排都未出得,故此le幾日特登搵返屋企果隻 ‘Highlight from The Phantom of the Opera—The Original London Cast’聽住先。
一聽就發現簡直驚為天人!!!
嘩!!! Sarah Brightman唱得實在太好喇~~~~佢把聲好似故事入面仙女鮋聲音咁,簡直靚到冇人有!!!
另外Michael Crawford都唱得勁好聽!把聲好聽就不再話下,我最admire係佢可以用聲音黎表達唔同鮋情感,例如唱 ‘the Phantom of the Opera’果陣要佢表現出Phantom好power鮋一面,佢就用好雄渾鮋聲音去唱; ‘All I Ask of You (Reprise)’果段話佢睇見Christine同Raoul談情而好傷心,佢就以好柔弱、好傷感鮋聲音去唱,佢把聲鮋感染力直情可以令人淨聽聲已經傷心到想喊。

不過我鮋「音樂受難曲」唔係講le隻好碟(咁好聽又點會係「受難」呢?),而係想講果隻好多人話「好好聽」、「每日都開黎聽」果隻 ‘The Phantom of the Opera 2004 Original Soundtrack’。
……講真,我真係唔覺隻碟有幾好聽……應該咁話,只要你聽過乜野叫好聽,有比較就知乜野先叫好聽架喇。

本來我聽左半隻隻碟最重要果首 ‘The Phantom of the Opera’果時已經覺得好頂唔順,已經對一首本來勁好聽鮋歌搞成咁已經不停苦笑,冇哂興趣聽架喇……但係要鬧隻碟有幾難頂應該聽哂先好鬧,冇理由聽幾分鐘就鬧到佢一楝都冇咁武斷ga ma,所以都要頂到聽哂成隻碟。
感想如下:

1.首先我覺得隻碟鮋音響、錄音方面好有問題喎。我唔知究竟隻碟係咪現場收音(不過照計冇理由電影會現場收音造OST個喎),唔明點解可以收得咁差——對白果度勁細聲,但係音樂就勁大聲。搞到我想聽對白就開到個Vol.盡,跟住一有音樂就大聲到嚇死人……我相信le個問題可以用電腦執執佢個喎(聽其他musical鮋OST就知啦……)

2.音樂方面——據知Andrew Lloyd Webber為左令le套戲鮋音樂更臻完美,佢特別重新編曲,用更強大鮋管弦樂團……但係我覺得反而難聽過以前喎……
例如開場鮋overturn果度,bass冇以前咁重,震撼力冇咁大;反而主題曲果度比以前更modern ,加左電子結他,又加埋d無謂鮋電子琴聲,搞到變左首K歌……Oh My God!!!
講真,我覺得佢布唔搞咁多野反而好d喎。

3.講到主角唱功——我覺得Meg、Raoul同Carlotta都唱得好,男女主角就……
女主角都還好,除左佢把聲沙左d,再加上唱最重要果兩首 ‘Think of Me’同‘the Phantom of the Opera’(仲有大部分歌鮋高音部分)抄左之外,其他都acceptable。(聽到佢唱果首 ‘Think of Me’真係有d想死……聽得出佢唱得好辛苦,同埋處於走音邊緣囉……)

至於男主角……相信好多人都覺得佢唱得唔多掂……
佢把聲(I mean個聲低)都唔錯,俾到人一種好sexy同野性鮋感覺,而且明顯好有感情,但問題係佢俾人聽到佢唱得辛苦之外,就係歌詞唱得唔清,好似含住粒糖唱歌咁……仲有,佢把聲好鬼拆呀!!!(其實咁都唔出奇,因為佢以前唱Rock架,猛咁嗌歌,把聲想唔拆都唔得)
仲有,佢唱到太大音域亦令到d歌大為失色;而且好似唔多夠氣喎……
可能佢自知唱得唔好,所以比以前鮋Phantom加入更多感情,好用力去唱。但我個人認為有時佢有d overact,搞到Phantom變成一個憤怒青年搞革命咁,做乜鬼唧!?
以上問題都算喇,我最不滿佢唱果段我最鐘意鮋 ‘ Reprise’唱得好難聽呀!
佢唱le段唱得超奇怪:開頭就用佢原有鮋聲黎唱,都OK啦,但唱到一半突然用高音黎唱……(注意:Michael Crawford一開始就用高音唱,一直唱到尾)完全俾佢le個「突變」嚇死-_-|||佢咁唱法簡直污辱首歌呀!點解Webber會頂得順架?!


唉,睇套戲果陣都唔覺d歌咁難聽,依家有比較,再加上冇左華麗鮋畫面令我分心,更專注鰠音樂方面,就發現咁多defect喇……
整體黎講,我會俾le隻碟50分囉,即係「可有可無」。(冇人唱鮋話就有80分鮋)