2005-01-07 02:23:08尚未設定

The Phantom of the Opera

星期二夜晚終於有得睇 ‘The Phantom of the Opera’ le套戲喇!!!
Le套戲係我le期唯一期待去戲院睇鮋戲!(奇怪,我反而完全冇期待過睇le期hit到爆燈鮋《功夫》喎……)

‘Phantom’喎,舞台劇經典喎,有乜理由等睇碟(……或……上網download,鰠電腦度睇……)架……用個細螢幕,又冇超勁音響咁睇le套戲點得架?
(雖則冇得睇舞台劇,去戲院睇大銀幕都好過冇:p)

唔知係咪因為我「餓」左睇phantom好耐(*),所以對我黎講,le套戲雖然唔係perfect,但都係極之好睇!!!
*(話說我小學果陣見家姐有得去睇le套舞台劇,我冇得睇果時已經開始對le個故事好感興趣架喇!!(當然要有Andrew Lloyd Webber果d歌果個version啦))

由於le套戲講到明由舞台劇版本鮋監製Andrew Lloyd Webber監製,所以所有舞台劇出現鮋歌曲、場景、服裝都會一一鰠套戲出現(不過當然電影版造左更多更靚、更豪華鮋佈景、服裝啦,le樣野好多影評都講過)。
雖則我冇睇過舞台劇版本,但係聽返屋企果隻 ‘Highlights from The Phantom of the Opera’都對套戲略知一二。(最重要係對果堆勁好聽鮋歌有d認識)

聽完隻幾廿年前鮋CD(係1987年,由original London cast,Michael Crawford、Sarah Brightman唱果隻最經典,好多人認為最好聽鮋版本呀!!!),再去戲院睇套戲,當然會對現時飾演主角鮋Gerard Butler、Emmy Rossum鮋歌聲有d不滿啦……始終佢懐又唔係pro,更加唔係Sarah Brightman le類被喻為有「天籟之音」鮋歌后,當然冇得比啦……(但係以個樣黎睇,毫無疑問,佢懐實贏哂格)
不過佢懐個個都係自己唱個喎,唔駛幕後代唱都唱得咁好已經好勁架喇!

以前未睇個故事,以為Phantom係一個好醜樣鮋奸角,係evil。
睇完套戲,終於明白個故事喇……原來成套戲根本冇真正鮋奸角……
原來Phantom係一個極之可憐鮋悲劇人物。
好似《鐘樓駝俠》鮋主角咁,佢一出世就因為一副畸形外貌令個個人都驚佢,當佢係怪物咁看待。
佢媽媽鰠佢出世後就離棄佢已經夠慘,更慘係佢爸爸當佢係怪物,帶佢展示俾人睇去賺錢……
一日,佢終於忍受唔到就殺左爸爸。幸好有一個歌劇院鮋人救佢,安置佢鰠劇院地牢先逃過被殺……
Phantom一個人一直鰠劇院地牢過活,直至佢遇到佢鮋摯愛Christine……
佢一直暗中以「音樂天使」(Angle of Music)身份教佢唱歌,仲令佢成名……
Phantom以為Christine會報答佢,love him back(p.s.我真係諗唔到用中文點講le個意思,焗住用英文),但係Christine竟然愛上第二個人……

……講到le度,我覺得個故事實在太似《鐘樓駝俠》喇——又係天生畸形,被所有人當怪物看待;又係愛上一個永遠唔會愛自己鮋人;又係愛到死心塌地;又係有悲慘鮋命運……

睇戲見到Phantom見自己最愛鮋人同其他人談情說愛,佢自己默默垂淚,唱 ‘I gave you my music, make your song take wing. And now, how you’ve repaid me; denied me and betrayed me. He was bound to love you when he heard you sing…’ ,覺得佢勁慘、好可憐呀~~~:( 佢為Christine付出左咁多,但係Christine就唔鐘意佢……唉……
(嗚……我一聽到Michael Crawford由原本好strong鮋聲,變成好傷感鮋聲線演繹le部份就想喊……)

另外,見到最後一場戲入面,Phantom好傷感咁對住佢最鐘意鮋馬騮音樂盒唱 'Masquerade',然後見到Christine臨走前見佢最後一面,就話 'Christine, I love you!'……真係好感人呀~~~!

P.S.有好多人唔明點解個馬騮音樂盒鰠套戲成日出現。
以我鮋理解,應該因為le個音樂盒就代表住Phantom:睇過套戲鮋人唔知有冇留意,鰠Madame Giry向Raoul講述Phantom身世果場戲,見到Phantom細個果陣已經有一個馬騮形狀鮋公仔,之後再將le個形象整成一個音樂盒。
仲有,個音樂盒首melody係 'Masquerade'亦有喻意: 'Masquerade'鮋歌詞係咁鮋 'Masquerade...Paper faces on parade...Masquerade...Hide your face, so the world will never find you...'正正描寫緊Phantom可悲鮋命運……

-----------------------------------------------------------
講返套戲~
我認為成套戲最大問題係鰠個男主角身上囉。
導演唔應該搵Gerard Butler飾演Phantom,唔係因為佢唱得難聽(老實講,佢個聲低好磁性,而且唱得好有感情,我覺得有時佢把聲仲好聽過Michael Crawford……係衰在唱得唔夠順),亦唔係佢演技差,而係因為佢太靚/型仔喇……Phantom suppose係一個比Christine老好多,係一個醜樣鮋「佬」黎ga ma,依家變左靚仔,仲要同Christine鬼死咁襯喎,觀眾(特別係女性觀眾)就會唔明點解一個咁有才華又靚仔鮋人Christine都唔愛架喇!
另外,話說Phantom右面係一副相當嚇人、恐怖鮋爛面,故事講個個人見到佢都驚,但係戲入面鮋Phantom個爛面樣都唔恐怖鮋……咁樣觀眾好難代入戲中角色,有好驚Phantom鮋感覺bor。