2004-12-10 19:19:48尚未設定

BC功課

本來照schedule黎睇,今日應該冇時間寫日記,不過之前幾日真係做左好多(我覺得)值得記低鮋事,所以唔做功課住~

唔知我之前有冇提到building construction果科要交一張chair作為今個sem唯一功課呢?
份功課星期四(12月九日)就要交,但係就算我同partner Panda、Patricia之前特登返學整、留鰠學校留到凌晨十二點都好,我懐到前一日仍然搞唔掂。
當時情況係咁鮋:我懐張chair諗住用入筍鮋方法去整,點之鰠廿幾塊cardboard上面mark哂、ɚ好哂之後先發現冇為每塊cardboard mark次序,咁就乃哂野喇……(因為每塊board個筍位都唔同,唔可以掉亂次序)。我懐星期二果晚諗住排返好,但係搞左成個鐘都搞唔掂。教整model鮋馮sir見到,就死都唔信排唔掂,於是應承有時間幫我懐整。

到第二日,上VS堂(即係馮sir果堂),阿sir見冇乜野做,真係幫我懐整喎!
佢原本都有試過排返好個次序,但因為實在太難搞,於是佢建議cut左果堆筍位,從頭造過。
我懐幾個女仔都諗唔到可以有咩辦法,於是照佢咁做。
馮sir收到order就幫我懐畫好、ɚ左一個新模,仲幫我懐印哂其餘廿幾塊cardboard,我懐就負責ɚboard同set新鮋筍位。
阿sir見我懐做野實在太慢,都忍唔住要行過黎俾意見。
Set好邊個位要入筍,我懐就要畫個筍位落塊board度。阿sir見我懐用埋d超慢鮋方法(逐塊board度位畫marking),又忍唔住要提我懐用個快好多鮋方法——首先整個筍位鮋模,之後再度落個預先set好要開筍鮋位,再直接用ɚ刀印刀痕。

原本阿sir想講我懐知個方法就算,但我懐實在唔明佢講乜,於是佢又忍唔住要親力親為,幫我懐整埋個模。

到我懐終於ɚ好所有筍位,可以入筍喇,阿sir又路過喎,可以預計到佢梗係又插手啦~

結果鰠有阿sir幫手鮋情況之下,我懐以兩個鐘做完做左幾日鮋野~

阿sir一路幫手,一路話「今日要做義工幫你懐整野,你知唔知我平時要收幾多錢呀?」
話說阿sir係香港唯一一間整model鮋工司(個名係O.M.B.)(香港好多著名建築物model都係佢間工司鮋出品耶!)鮋阿頭,據佢講,佢試過做一個job用十分鐘賺六百蚊;整一個普通賣樓model收廿幾萬,賺廿幾萬……可想而知佢呢次做義工蝕幾多。

我覺得呢位阿sir真係好得意,佢成日都係見到學生整野就想整埋一份;鐘意同班學生吹水,有時講纒政府,有時又鬧纒政府堆建築物幾咁核突,同學生分享粗口歇後語;講野又大聲又粗豪。果日我點錯佢做野仲一野打落我個頭,幾鬼惡死……總之睇佢個款完全唔似做到咁高職位囉。(不過咁仲好,以真性情對學生,唔似果四個AD Tutor成日份哂野,懶係清高咁)