2010-04-19 19:46:20比比

TST-Diorsnow再次失望篇-2195



17/4-2195

一心唸住買新款限量版ARMANI香水, 點知噴出來個感覺似洗潔精....雖則送比嫂嫂做生日禮物, 但係隻味好難頂....自己都頂唔到又點買來比人...最後選擇番普通版........味道清清地都唔錯, 而且紫色樽都幾高貴.....個SALES又NICE...主動唔理買大定細都送DELUX比我.....仲係咁搵D TESTER比我試...話返屋企慢慢試清楚, 鍾意返來再幫襯...............^^ 所以個人鍾意去連卡佛買香水~~

((禮物成功買到, 完成任務))~~





Fancl禮物到期, 今期換什麼試用裝.....打開個盒望望, 唔駛20包咁多呀?? 本來想要一盒清爽, 一盒滋潤, 點知返屋企拆開二盒都係滋潤~~ (有無人想試??)~~ 二盒一樣有點驚驚地........哈~~

5月1日開始依年fancl蓄到有9折啦~~ ^^ 有野買記得搵我借卡卡..........慳得一蚊就一蚊嗎~~ 今日都同eva妹買lm base, 因為連卡佛有9折.....幫人慳錢我都好開心架...查實比錢個陣見到個女仔買野無卡, 心唸如果佢同我同一時間比錢的話, 真係想借張卡比佢呀.....不過係依個香港, 我唸佢以為我有企圖............查實無乜所謂........反正又唔係我既錢........ee





點解會出TST, 係因為第一次去sogo美白套裝gift set送哂....估唔到好快又係TST擺ROADSHOW......好啦..再去...........望望又無哂美白set, 得番水份套裝送.......結果又失望而回.................拎sample算啦~~ 幸好sample有支眼霜, 之前都想試試架啦............如今試試好唔好用先啦!!

sales話美白套裝一出就送哂..下次要買就快手.............攪乜呀!! 因為送既係大sample好抵架..........

可能個天唔比我先洗未來錢..........未收到家用就去買野.........怕又碌到天文數字卡數出來.....................天意啦~~

唔知仲乜明明老公話復活節前已經匯左錢比我, 如今仍然未收到.........>.< 超擔心...........快d收到啦.......無錢既日子好灰呀~~ 好彩之前都叻女玩慳得一蚊得一蚊, 仲交到卡數, 供樓, 保險同雜費...........

今晚明明想慳去朋友介紹既牛皇星打邊邊, 點知都唔係好慳........食食食...唔覺唔覺每人400幾蚊.....................

無事出街少破財~~



phoebe 2010-04-23 02:06:50

洗面粉要用個卜blend開架.....你有無依d卜呀??
無問題, 下次拎比你地試, 反正我有好多包...

洗面粉, 佢教我倒係個卜度, 之後加水就會有好多好多泡..就可以洗面架啦..仲話好乾淨添呀!!

TRACY 2010-04-22 19:15:10

我又想試AR...想點洗面粉點用架...

Kitty 2010-04-22 10:29:58

原來係咁...thank you!